جدیدترین جدول قیمت خودروها/ سمند در 24 ساعت 40 میلیون تومان ریخت! ریزش 10 میلیونی پراید! + لیست

خودروهای سمند نیز در این مدت از کاهش قیمت‌ها در امان نبودند، به طوری که سمند lx ef۷ مدل ۱۳۹۹ از ۵۴۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۵۰۰ میلیون تومان رسیده‌ است.

جدیدترین جدول قیمت خودروها/ سمند در 24 ساعت 40 میلیون تومان ریخت! ریزش 10 میلیونی پراید! + لیست

به گزارش مستقل آنلاین؛ بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از کاهش قیمت گسترده در این بازار در ۲۴ ساعت گذشته‌است.

خبرآنلاین نوشت: بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو از تداوم کاهش قیمت‌ها در این بازار حکایت دارد، به طوری که در بین خودروهای پراید موجود در بازار مدل ۱۵۱ سال ۱۴۰۱ آن از ۲۸۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۷۵ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از ۲۷۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۶۵ میلیون تومان رسیده‌است.

خودروهای پژو نیز در این مدت کاهش قیمت‌ها را تجربه کردند به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ از ۴۸۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۷۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از ۵۰۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۸۵ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۳۰ میلیون تومان ارزان شده‌است و در حال حاضر ۵۰۵ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

خودرو پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۹ این گروه در این مدت ۵۰ میلیون تومان گران شده‌است و دو میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

خودروهای سمند نیز در این مدت از کاهش قیمت‌ها در امان نبودند، به طوری که سمند lx ef۷ مدل ۱۳۹۹ از ۵۴۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۵۰۰ میلیون تومان رسیده‌است.

سایر خودروهای موجود در بازار نیز در ۲۴ ساعت گذشته ارزان شدند.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده‌است:

 

5823736

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها