حداقل حقوق استخدام سال جدید: 7 میلیون تومان

حداقل حقوق شاغلان هفت میلیون و ۹۲۰ هزار تومان تعیین شد ولی افرادی که در سال ۱۴۰۲ استخدام می‌شوند حداقل حقوق هفت میلیون تومانی دریافت می‌کنند.

حداقل حقوق استخدام سال جدید: 7 میلیون تومان

به گزارش مستقل آنلاین؛ حسینی رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ با بیان این‌که اهتمام ما آن است که جداول متفرقه را به جداول اصلی منتقل دهیم گفت: اهتمام ما براین بود که تغییراتی در شاکله بودجه به وجود نیاید حال این‌که درچند سال گذشته شاهد رشد بالای ۴۰ تا ۵۰ درصدی بودیم همچنین ما به موضوع حقوق و دستمزد توجه کردیم. مقرر شد که حقوق‌ها در سال آینده ۲۰ درصد برای همه افزایش پیدا کند بر این اساس حداقل حقوق شاغلان هفت میلیون و ۹۲۰ هزار تومان تعیین شد ولی افرادی که در سال ۱۴۰۲ استخدام می‌شوند حداقل حقوق هفت میلیون تومانی دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به افزایش معافیت مالیاتی حقوق‌بگیران دولت از ۷ میلیون به ۱۰ میلیون تومان اظهار کرد که این اقدام در راستای حمایت از طبقات پایین حقوق‌بگیر انجام شد.

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ با بیان این‌که سقف منابع پیش بینی شده دولت در تبصره ۱۴ ، ۶۶۰ همت تعیین شد، ادامه داد: این همان رقمی بود که دولت در لایحه بودجه پیش بینی کرده بود سال‌های گذشته این رقم از ۴۰۸ همت به ۶۴۰ همت افزایش پیدا کرده بود؛ ما علاوه بر این‌که تلاش کردیم از افزایش این رقم جلوگیری شود به دولت اجازه دادیم از محل منابع تبصره ۱۴ و ردیف‌های متفرقه کاهش قدرت خرید ناشی از افزایش قیمت کالاهای اساسی را جبران کند.

به گفته حسینی اهتمام کلی بر آن بود که تا جایی که ممکن است شاکله بودجه حفظ شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها