با حضور مدیران عامل بانک ملت و بیمه "ما" اتفاق افتاد:

آیین رونمایی از طرح مشترک بانک ملت و بیمه "ما"

آیین رونمایی طرح فرابیمه غیر عمر با حضور مدیرعامل بانک ملت، مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره بیمه "ما"، اعضای هیأت مدیره، هیأت عامل و مدیران فنی و ستادی بیمه "ما" در روز شانزدهم اسفند ماه ۱۴۰۱ در سالن اجتماعات شرکت برگزار شد.

آیین رونمایی از طرح مشترک بانک ملت و بیمه "ما"

به گزارش روابط عمومی بیمه "ما"، دکتر دولت آبادی مدیرعامل بانک ملت در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان و ولادت با سعادت منجی عالم بشریت، با قدردانی از تلاش مدیران و کارکنان شرکت بیمه "ما" بابت ثبت عملکردی خوب، اظهار داشت: خوشبختانه نزدیک به 14 درصد نقدینگی کشور به عنوان بزرگترین، پرسودترین و برترین بانک شرکت به بانک ملت اختصاص دارد، بنابراین انتظار داریم شرکت های زیرمجموعه و بیمه "ما" از این ظرفیت ها استفاده کرده و به نحوی کار کنند که جایگاه اول در همه حوزه ها را کسب کنند.

 

وی تصریح کرد: منظور از جایگاه اول یعنی ارائه بهترین خدمات به کلیه مشتریان و ذی نفعان؛ با شناخت از مجموعه بیمه "ما"، امیدواریم این، آغاز راه بوده و ارائه طرح هایی از این قبیل، مستدام باشد. هرچقدر موفق تر عمل کنیم، سهم از بازار بالاتر رفته و EPS  و DPS  افزایش پیدا می کند.

مدیرعامل بانک ملت با بیان این نکته که همه کارهای بیمه ای شامل صدور، کارشناسی، دریافت خسارت و ... باید در سیستم فرابیمه و بصورت غیرحضوری انجام شود، این کار را ارزشمند دانست و دارای منافع برای شرکت و هم افزایش دهنده رضایت بیمه گذاران عنوان کرد.

دکتر ابراهیم کاردگر  در این مراسم،  ضمن  خوشامدگویی به دکتر دولت آبادی و هیات همراه ، گزارشی از عملکرد بیمه "ما" در چند ماه گذشته ارائه کرد و گفت: عملکرد بیمه "ما" نسبت به دوره مشابه سال گذشته، رشدی 35درصدی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: طی چند ماه گذشته، تمرکز این شرکت بر روی دو رشته بیمه ای درمان و زندگی بوده است. اولین رشته، رشته درمان است که تجربه نشان داده باید این رشته را با احتیاط پیش برد.

نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه "ما" افزود:  پورتفوی درمان شرکت از 150 میلیارد تومان در سال 1399 به 300 میلیارد تومان در سال گذشته افزایش یافت به همین دلیل تصمیم گرفتیم که  رشته درمان را کنترل کنیم. در نتیجه این مدیریت،  4800 قرارداد سال 1400 به 2800 قرارداد در سال جاری کاهش یافت و مبلغ آن از 290 میلیارد تومان به 450 میلیارد تومان افزایش پیدا کرد که نشان می دهد بیمه درمان را با قیمت خوبی به فروش رساندیم.

کاردگر، گام  بعدی را حرکت به سمت سیستم هوشمند و تمرکز بر بیمه های زندگی عنوان کرد و گفت: فرابیمه، رابط بین سامانه سنهاب بیمه مرکزی و فرابانک ملت است. در این طرح هیچ کاغذی رد و بدل نمی شود و بیمه گذار با امضای دیجیتال می تواند بیمه را خریداری و تسهیلات را دریافت کند.

وی اضافه کرد: ضریب نفوذ بیمه های زندگی در کشور ما 0.1 درصد تا 0.2 درصد و در دنیا 3.8 درصد تا 4 درصد است در همین راستا، بانک ملت به عنوان بزرگ ترین بانک از لحاظ منابع ارزی و پرسودترین بانک کشور و همچنین بزرگ ترین سهامدار بیمه "ما" ، در طرح فرابیمه، اهرم فروش شرکت می شود و بدین ترتیب همه مردم می توانند از این پلتفرم برای خرید بیمه های زندگی بهره ببرند. وی فاز بعدی را ورود بیمه های غیرزندگی به پلتفرم خواند و ادامه داد: در فازهای بعدی هم اعلام و پرداخت آنلاین خسارت عملیاتی خواهد شد.

کاردگر در انتها از ثبت درآمد 440 میلیارد تومانی از محل فرابیمه خبر داد و گفت: بانک ملت 350 میلیارد تومان تسهیلات بانکی در این حوزه پرداخت کرده که بیمه نامه های آن صادر شده است. این درحالی است که کل درآمد بیمه زندگی در سال گذشته، نزدیک به  400 میلیارد تومان بوده که 80 میلیارد تومان آن متعلق به فروش سال 1400 و بقیه متعلق به اقساط سال های قبل بوده است.

مهدیه نعیم حسنی، قائم مقام مدیرعامل بیمه "ما" با بیان این نکته که از ماه های ابتدای سال آینده، بیمه "ما" نخستین فروشنده آنلاین بیمه، بر روی بانک پلاس ملت خواهد شد، گفت: در این طرح، تمامی محصولات بیمه ای از طریق درگاه های دیجیتال بانک ملت عرضه خواهد شد. به گفته وی، همه این مراحل به صورت اتوماتیک انجام شده و اپراتور و کاربر در این زمینه دخل و تصرفی نخواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها