خبر‌ مهم خودرو برای مردم! فروش فوری و بدون قرعه کشی چهارشنبه 10 اسفند 1401 اعلام می شود! + جزییات

اطلاعیه طرح مذکور که طی آن محصولات خودروسازان داخلی (دولتی و خصوصی)، از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، در روز چهارشنبه هفته جاری (١٠ اسفند ماه) منتشر خواهد شد، هفته آینده این طرح اجرایی می‌شود.

خبر‌ مهم خودرو برای مردم! فروش فوری و بدون قرعه کشی چهارشنبه 10 اسفند 1401 اعلام می شود! + جزییات

به گزارش مستقل آنلاین؛ در حالی که طبق اعلام یکی از مسئولان وزارت صمت قرار بود از چهارشنبه هفته جاری طرح فروش محصولات خودروسازان داخلی (دولتی و خصوصی) به صورت هماهنگ و با قید «بدون قرعه‌کشی» انجام شود، این موضوع با اعلام سخنگوی وزارت صمت اصلاح شد روز چهارشنبه اطلاعیه فروش منتشر خواهد شد و عرضه هفته آینده انجام می‌شود.

طبق نوشته ایسنا، علیرغم اینکه صحبت‌هایی از عرضه خودروهای داخلی از طریق سامانه یکپارچه و بدون قرعه‌کشی در هفته جاری، مطرح بود، این موضوع توسط عبدالله توکلی لاهیجانی (مدیر کل خودرویی وزارت صمت) اعلام شد که طرح پیش‌فروش خودروهای داخلی خارج از فرآیند قرعه‌کشی برای همه خودروها (حتی محصولات ایران‌خودرو) از روز چهارشنبه هفته جاری (۱۰ اسفند ماه) خبر داد و تاکید کرد که در این طرح همه متقاضیان خودرو دریافت می‌کنند.

اما اکنون این خبر توسط امید قالیباف- سخنگوی وزارت صمت- اصلاح شد.

وی تصریح کرد: اطلاعیه طرح مذکور که طی آن محصولات خودروسازان داخلی (دولتی و خصوصی)، از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، در روز چهارشنبه هفته جاری (١٠ اسفند ماه) منتشر خواهد شد، هفته آینده این طرح اجرایی می‌شود.  

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها