تیگو ۸ پرومکس بالاخره به بازار رسید! قیمت نجومی این خودرو چینی! + تصاویر

فونیکس تیگو ۸ پرومکس در نمایشگاه خودروی کرمان رونمایی شد. این خودرو تفاوت‌هایی با نسخه پرو دارد. از نظر ظاهری، در نمای جلویی شاهد تغییراتی در قسمت جلوپنجره هستیم. برجستگی‌های این قسمت بیشتر شده و به رنگ‌ خاکستری درآمده است. قسمت پایینی سپر هم دستخوش تغییراتی شده است.

تیگو ۸ پرومکس بالاخره به بازار رسید! قیمت نجومی این خودرو چینی! + تصاویر

به گزارش مستقل آنلاین؛ تیگو ۸ پرومکس بالاخره وارد بازار شد، ماشینی با سیستم چهار چرخ متحرک و موتور ۲ لیتری به قدرت ۲۵۴ اسب بخار. چند ماه قبل این ماشین با قیمتی کمتر از دو میلیارد رونمایی شد اما برای گرانی اش جنجالی بزرگ به راه افتاد اما حالا تقریبا ۶۰ درصد گران تر از آن زمان وارد بازار شده است!

فونیکس تیگو ۸ پرومکس در نمایشگاه خودروی کرمان رونمایی شد. این خودرو تفاوت‌هایی با نسخه پرو دارد.

از نظر ظاهری، در نمای جلویی شاهد تغییراتی در قسمت جلوپنجره هستیم. برجستگی‌های این قسمت بیشتر شده و به رنگ‌ خاکستری درآمده است. قسمت پایینی سپر هم دستخوش تغییراتی شده است.

 

 

243534324

 

در نمای عقب، گرافیک چراغ‌ها به شکل بی‌رنگ درآمده و اگزوزها به شکل دوبل درآمده‌اند که اسپرت‌تر جلوه می‌کند. نوشته‌ی طولانی Tiggo 8 Pro Max روی قسمت پایینی صندوق عقب ممکن است کمی تو ذوق بزند.

 

342121

 

کابین خودرو هیچ تغییر ظاهری نداشته است. اما از لحاظ فنی ویژگی‌های جدیدی به این خودرو اضافه شده است.

 

 

3142521

 

سیستم AWD برای اولین بار در این خودرو دیده می‌شود. پیشرانه ۲ لیتری توربو GDi، توانایی تولید ۲۵۴ اسب‌بخار قدرت و ۳۹۰ نیوتون‌متر گشتاور را دارد. وظیفه انتقال قدرت برعهده یک گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه تَر است.

با توجه به این مشخصات و به خصوص اینکه بنزین با اکتان ۹۲ با این خودرو سازگاری دارد، ممکن است کمی نگهداری از آن در ایران سخت باشد. ۳ حالت رانندگی آفرود، گل و لای و برف به حالات دیگر اضافه شده‌اند.

شرکت مونتاژ کننده تیگو ۸ پرومکس، قیمتی حدود ۲ میلیارد و ۲۸۰ میلیون‌ تومان را برای این خودرو تعیین کرده است. این در حالی است که در بازار با قیمت‌های نجومی ۳.۲ تا ۳.۳ میلیارد تومان مواجه هستیم (مدل ۱۴۰۱)

 

منبع: خبرآنلاین

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها