فروش نقدی خودرو راین R3 اعلام شد + شرایط و قیمت، اسفند 1401

در این طرح فروش جدید خودروسازان راین محصول هاچ‌بک R3 با افزایش قیمت 80 میلیون تومان همراه بوده است و قیمت جدید این محصول 579 میلیون تومان اعلام شده است. قیمت قبلی این خودرو در ماه گذشته ۴۹۹ میلیون تومان اعلام شده بود.

فروش نقدی خودرو راین R3 اعلام شد + شرایط و قیمت، اسفند 1401

به گزارش مستقل آنلاین؛ گروه خودروسازان راین برنامه فروش محصول راین R3 را از دیروز مصادف با 1 اسفند 1401 آغاز کرد.

در این طرح فروش جدید خودروسازان راین محصول هاچ‌بک R3 با افزایش قیمت 80 میلیون تومان همراه بوده است و قیمت جدید این محصول 579 میلیون تومان اعلام شده است. قیمت قبلی این خودرو در ماه گذشته ۴۹۹ میلیون تومان اعلام شده بود. متقاضیان خرید این خودرو می‌توانند محصول مونتاژی خودروسازان راین را با موعد تحویل ۳۰ روز کاری و مدل ۱۴۰۲ خریداری کنند. این شرایط فروش به صورت نقدی انجام می‌شود.

سود تاخیر در نظر گرفته شده برای این خودرو به صورت ماهیانه 2 درصد اعلام شده است و درصورت تاخیر توسط شرکت عرضه کننده به خریداران تعلق خواهد گرفت. خودرو راین R3 با گارانتی 3 سال یا 60 هزارکیلومتری عرضه می‌شود.

در حال حاضر قیمت مدل ۱۴۰۱ در بازار آزاد کشور با قیمتی حدود ۵۵۰ تا ۵۷۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این طرح فروش به صورت اینترنتی و از طریق وب‌سایت شرکت راین در دسترس متقاضیان قرار دارد.

 

شرایط فروش خودرو نقدی راین R3 ویژه اسفند 1401

 

راین-R3-750x500 (1)

 

مشخصات فنی راین R3

هاچ‌بک راین R3 از محصولات گذشته شرکت چانگان که بانام اصلی چانگان cx20 طی سال‌های 2010 تا 2016 به تولید می‌رسیده است حالا با تاخیر چندین ساله وارد کشور شده است و به عنوان یک محصول اقتصادی و جمع و جور توسط شرکت خودروسازان راین در بازار عرضه گردید.

راین R3 یک محصول اقتصادی محسوب می‌شود و استفاده از پیشرانه‌های کوچک و کم‌حجم در این گونه محصولات کاملا مرسوم است. راین R3 از یک پیشرانه 1.3 لیتری تنفس طبیعی چهارسیلندر با توان 90 اسب‌بخار قدرت و 116 نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد و در بخش انتقال نیرو یک جعبه دنده اتوماتیک 4 سرعته نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های جلو در این هاچ بک کراس را برعهده دارد.

منبع: خودروبانک

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها