فروش کامیونت و کشنده محصول آرین دیزل در بورس کالا اعلام شد؛ در اسفند 1401 + شرایط

87988638بر اساس اعلام شرکت آرین دیزل، این مجموعه قصد دارد برای اولین بار محصولات کامیونت JAC و کشنده مونتاژی خود را هفته آینده در بورس کالا عرضه کند.

فروش کامیونت و کشنده محصول آرین دیزل در بورس کالا اعلام شد؛ در اسفند 1401 + شرایط

به گزارش مستقل آنلاین؛ ​عرضه کامیونت و کشنده‌ محصول آرین دیزل در بورس کالا اعلام شد.

بر اساس اعلام شرکت آرین دیزل، این مجموعه قصد دارد برای اولین بار محصولات کامیونت JAC و کشنده مونتاژی خود را هفته آینده در بورس کالا عرضه کند.

آرین دیزل که به صورت انحصاری مونتاژ و تولید محصولات تجاری سبک و سنگین از برند JAC را برعهده دارد، در حال حاضر سهم مناسبی از بازار خودروهای تجاری در سگمنت کامیونت‌ها را در کشور بدست آورده است.

از محصولات این شرکت می‌توان به ون و مینی بوس sunray، کامیونت 6 تن N60، کامیونت 8/5 تن N85 و کامیونت 9 تن N90 اشاره کرد.

دیگر محصول آرین دیزل در دسته خودروهای تجاری سنگین کشنده تک محور SHACMOTO X5000 که بتازگی توسط این شرکت رونمایی شده است.

این محصول از یک پیشرانه بروز مدل Cummins ISZ520 با استاندارد آلایندگی EURO 5 EEV بهره می‌برد و این پیشرانه با حجم 13 لیتر توان تولید (hp/rpm) 520/1900 و گشتاور (N.m/rpm) 1100-1300/ 2460 بهره می‌برد. گیربکس کشنده از نوع FAST F16JZ24 اتوماتیک با سیستم تعویض دنده هوشمند با تعداد 16 دنده جلو و 2 دنده عقب نیرو را به چرخ‌ها منتقل می‌کند. حداکثر ظرفیت مجاز فنی محور جلو این کشنده 7.5 تن و حداکثر ظرفیت مجاز فنی محور عقب 13 تن اعلام شده است.

نوع سیستم تعلیق جلو فنر پارابولیک به همراه کمک فنر هیدرولیک و نوع سیستم تعلیق عقب سیستم تعلیق بادی دارای 4 بالن هوا با سیستم مدیریت هوشمند تنظیم ارتفاع ECAS به همراه میل موجگیر تجربه یک سواری نرم در این خودرو را ایجاد می‌کند.

برای اطلاع از جزئیات و آشنایی با مراحل خرید خودروها از بورس کالا به وب سایت این شرکت به نشانی ذیل مراجعه نمایید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها