انتصاب مدیر جدید امور شعب و استان های بیمه تعاون

با حکم مدیرعامل بیمه تعاون، سید مجید مقدسی مدیر امور شعب و استان های این شرکت شد.

انتصاب مدیر جدید امور شعب و استان های بیمه تعاون

 

به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون، با حکم یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت، سید مجید مقدسی به عنوان مدیر جدید امور شعب و استان های شرکت بیمه تعاون منصوب شد.

مقدسی دانش آموخته کارشناسی بیمه بوده و هم اکنون دانشجوی کارشناسی رشته حقوق است. او از سال 1380 با حضور در شرکت بیمه دانا به صنعت بیمه پیوسته و سپس در شرکت های بیمه ای توسعه و رازی نیز حضور داشته است.

او که از مهرماه 1401 با حضور در مسند مدیریت شعبه شرق استان تهران به بیمه تعاون پیوسته بود، هم اکنون به عنوان مدیر امور شعب و استان های این شرکت فعالیت خواهد داشت.

مقدسی تجربه مدیریت شعب بیمه ای در 6 استان قم، بندرعباس، اراک، زنجان، شیراز و تهران را داشته و مسئولیت راه اندازی شعب در شرکت های بیمه ای را نیز عهده دار بوده است.

او معتقد است که باید باجه ها را رشد داد تا بتوانند به شعب قوی و دارای پورتفوی مطلوب تبدیل شوند و از این رو برنامه های توسعه ای برای بهبود عملکرد باجه ها و شعب بیمه تعاون دارد.

مدیر جدید امور شعب و استان های بیمه تعاون همچنین این شرکت را دارای پتانسیل ارزشمندی برای رشد می داند و اینگونه استدلال می کند: «شرکت بیمه تعاون با عمر 9 ساله خود موفق شده تا شعب قابل توجهی را در تمام استان ها راه اندازی کند و این راه اندازی به معنای آن است که مخاطب او را می شناسد و برای خدمت رسانی گسترده تر نیاز به حضور پررنگ در آن شهر وجود داشته است».

گفتنی است تا پیش از این ابراهیم نوروزی، مدیریت امور شعب و استان های بیمه تعاون را برعهده داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها