جدیدترین شرایط پیش فروش سایپا ویژه اسفند 1401 + جدول قیمت ها

گروه خودروسازی سایپا قصد دارد از روز چهارشنبه سوم اسفندماه، شرایط پیش فروش خود را برقرار کند. در این طرح خودروهای ساینا S دوگانه سوز، کوییک عادی GX، کوییک R مدل GX و کوییک R اتوماتیک در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرند. موعد تحویل خودرو ها نیز آبان الی اسفند ۱۴۰۲ عنوان شده است.

جدیدترین شرایط پیش فروش سایپا ویژه اسفند 1401 + جدول قیمت ها

به گزارش مستقل آنلاین؛ گروه خودروسازی سایپا قصد دارد از روز چهارشنبه سوم اسفندماه، شرایط پیش فروش خود را برقرار کند. در این طرح خودروهای ساینا S دوگانه سوز، کوییک عادی GX، کوییک R مدل GX و کوییک R اتوماتیک در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرند. موعد تحویل خودرو ها نیز آبان الی اسفند ۱۴۰۲ عنوان شده است.

سود مشارکت شرایط پیش فروش سایپا نیز متغیر است. برای پیش‌فروش‌های آبان تا دی ۱۴۰۲ این سود ۱۴ درصد و برای پیش فروش بهمن و اسفند سود مشارکت ۱۶ درصد در نظر گرفته شده است. سود انصراف نیز ۳ درصد کمتر از سود مشارکت خواهد بود.

مشتریان برای بهره‌مندی از این شرایط، بایستی دارای حساب وکالتی و موجودی کافی باشند. مشتریان تا ساعت ۱۳ روز دوشنبه اول اسفندماه ۱۴۰۱ فرصت دارند تا تمامی الزامات لازم برای شرکت در شرایط پیش فروش را احراز نمایند. این شرایط به طور همزمان برای مشتریان عادی و مشتریان طرح حمایت از جوانی جمعیت قابل دسترسی خواهد بود.


 

72651_e54l2rwwxv927enty9

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها