به منظور حمایت از شرکتهای دانش بنیان؛

مدیرعامل بانک صنعت و معدن از طرح های نوآورانه در پارک فناوری پردیس بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی بانک صنعت و معدن، دکتر خورسندیان به اتفاق هیات همراهی از مدیران ارشد این بانک امروز چهارشنبه بیست و ششم بهمن ماه از دو طرح داروسازی همافارمد و آریا طب فیروز در پارک فناوری پردیس بازدید نمود و

مدیرعامل بانک صنعت و معدن از طرح های نوآورانه در پارک فناوری پردیس بازدید کرد

مدیرعامل بانک صنعت و معدن در دیدار با صنعتگران این واحدهای تولیدی عنوان داشت: تامین مالی طرح های سرمایه ثابت یکی از مزیت های بانک صنعت و معدن در مقایسه با دیگر بانک های شبکه بانکی کشور است چراکه این بانک اهداف توسعه ای و زیرساختی ویژه ای مرتبط با سایر صنایع را دنبال می کند و در طرح های کلان صنعتی ورود پیدا می کند البته در کنار این کار از طرح های متوسط و خرد و بویزه دانش بنیان هم به خصوص در بخش تامین سرمایه در گردش حمایت می کند.

وی تصریح کرد: گواه این مدعا این است که این بانک در طول یک دهه گذشته با ارائه انواع تسهیلات در بهره برداری از 1296 طرح مشارکت داشته و 220 طرح تولیدی را نیز در دست احداث و تکمیل دارد؛ همچنین  تأمین سرمایه در گردش 3401 واحد تولیدی از اقدامات این بانک در حمایت از صنایع مختلف در بخش های انرژی (نیروگاهی)، پتروشیمی و پالایشگاهی و صنایع شیمیایی، فولاد و صنایع فلزی، ساختمان و کاشی، سیمان، داروسازی، زیربنایی، خودرو، نساجی و غذایی بوده است.

دکتر خورسندیان افزود: با توجه به اهمیتی که طرح های فناورانه و دانش بنیان در رشد و توسعه اقتصادی کشور دارند، تامین مالی این نوع شرکت ها به جد در دستور کار و در اولویت قرار دارد. 

وی ادامه داد: در مقابل از واحدهای تولیدی که با تسهیلات این بانک به بهره برداری می رسند این انتظار وجود دارد که پس از بهره برداری هم گردش مالی مناسبی در بانک صنعت و معدن داشته باشند زیرا بانک صنعت و معدن بانک تخصصی حوزه تولید و در خدمت تولیدکنندگان و کارآفرینان است و نتیجه این همکاری و خوش حسابی مشتریان باز هم به خود آنان بازمی گردد و می توانند از خدمات و تسهیلات بیشتری برخوردار شوند.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن با اشاره به حمایت های ویژه این بانک به خصوص در دوره مبارزه با بیماری کرونا از شرکت های داروسازی و تجهیزات پزشکی، بیان داشت: با اجرای طرح های دارویی که این بانک تامین مالی آن را در یک دهه گذشته به عهده داشته است، ظرفیت تولید این نوع محصولات به میزان 1.6 میلیون تن در سال در گروه داروهای انسانی، یک میلیون 655 هزار عدد در سال در زمینه تولید انواع قرص، کپسول و ویال و 6.4 هزار متر مکعب در سال در زمینه تولید سرمهای تزریقی، افزایش خواهد یافت.

شایان ذکر است، شرکت همافارمد به منظور تولید دارو شامل انواع آمپول، ویال و سرنگ آماده تزریق از این بانک تسهیلات دریافت کرده و دارای 60 درصد پیشرفت فیزیکی می باشد و پس از بهره برداری برای 36 نفر اشتغالزایی می کند.

شرکت آریا طب فیروز نیز با موضوع فعالیت تولید دستگاه همودیالیز وریدی، دستگاه آب RO پرتابل، دستگاه تصفیه به روش اسمز معکوس پرتابل، تستر دستگاه دیالیز و تخت دیالیز از این بانک تسهیلات سرمایه در گردش دریافت نموده و برای 182 نفر نیز اشتغال ایجاد کرده است.

شایان ذکر است دکتر خورسندیان و هیات همراه در بدو ورود به پارک فناوری پردیس در یادمان شهدای گمنام این پارک حضور یافته و با آرمانهای شهدا تجدید میثاق نموده اند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها