مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس:

خدمات ارزی و ریالی بانک شهر تکیه گاه صنعت پتروشیمی است

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفت: امروز بانک شهر یکی از حامیان جدی صنعت پتروشیمی در پیشبرد طرح‌ها و افزایش تولیدات در این صنعت است.

خدمات ارزی و ریالی بانک شهر تکیه گاه صنعت پتروشیمی است

 

به گزارش روابط عمومی بانک شهر، دکتر علی عسکری در دیدار با دکتر سید محمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر که در حاشیه "چهارمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل و اقتصاد دانش بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش" انجام شد، گفت: افزایش تعاملات و برگزاری نشست های تخصصی میان دو طرف طی یک سال اخیر نشان از عزم جدی برای توسعه روابط و استفاده از ظرفیت ها است.

علی عسکری با بیان اینکه عدم استفاده از توان بانک شهر برای حمایت از صنعت پتروشیمی ظلم به این صنعت بوده، تصریح کرد: اما خدا را شاکریم که امروز توانمندی های این بانک در حوزه های مختلف مالی و بانکی شناسایی و به کمک صنعتگران آمده است.

وی با اشاره به خدمات به روز و برتر بانک شهر به عنوان بانکی جوان و محبوب در کشور، عنوان کرد: در شرایط تحریم های ظالمانه علیه کشور، این بانک تکیه گاهی محکم برای صنعت پتروشیمی است.

علی عسکری با بیان اینکه تحقق وعده ها، انضباط کاری، سرعت بالای تصمیم گیری و وجود روحیه خدمت رسانی وجه تمایز بانک شهر است، ادامه داد: فعالان پتروشیمی عزمی جدی برای همکاری با این بانک دارند.

دکتر سید محمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر نیز در این دیدار با بیان اینکه عزم جدی در احصاء نیازها و برآورده ساختن انتظارات فعالان صنعت پتروشیمی، در چارچوب قوانین و مقررات بانکی داریم، گفت: نگاه بانک شهر به شرکت‌های پتروشیمی نیز ‌حمایتی و تخصصی است.

دکتر احمدی خاطرنشان ساخت: با توجه به نقش و جایگاه صنعت پتروشیمی در ارز آوری و توسعه اقتصادی کشور، افزایش تعاملات و همکاری ها با فعالان این صنعت را افتخاری برای خانواده بزرگ بانک شهر می دانیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها