بیمه تعاون، همراه مردم خوی در پرداخت خسارت ناشی از زلزله

شرکت بیمه تعاون با تسریع در فرایند ارزیابی، هم اکنون در مرحله پرداخت خسارت های زلزله خوی است.

بیمه تعاون، همراه مردم خوی در پرداخت خسارت ناشی از زلزله

 

به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون، علی استاد هاشمی، معاون نظارت بیمه مرکزی در هشتمین پویش سه شنبه های نوآوری بیمه مرکزی که با ارائه شرکت بیمه تعاون همراه بود، ضمن ابراز همدردی با خانواده جانباختگان، مصدومان و زیاندیدگان مالی زلزله خوی گفت: با پیگیری‌های بیمه مرکزی در راستای تسریع فرآیند ارزیابی خسارات وارده به هموطنان عزیزمان در این حادثه ناگوار و عملکرد مسئولانه شرکت های بیمه، تاکنون بیش از 4هزار پرونده خسارت توسط 9 شرکت بیمه تشکیل شده است.

وی افزود: مبلغ خسارت پرداختی 700 فقره بیمه نامه حدود 400 میلیارد ریال برآورد شده که بخشی از آن پرداخت و مابقی در مراحل نهایی قرار دارند.

معاون نظارت بیمه مرکزی، ضمن تقدیر از عملکرد خوب شرکت های بیمه در پوشش خسارت زلزله خوی و تشکر از زحمات صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان که از ابتدای کار در کنار هموطنان آسیب دیده بودند، افزود: صنعت بیمه همواره در تلاش است با ایفای نقش حمایتی و اطمینان بخشی خود، در کنار حادثه دیدگان باشد.

وی همچنین در پایان بر اطلاع رسانی بیشتر شرکت های بیمه، برای بهره مندی هموطنان از مزایای پوشش های سیل، زلزله و طوفان در بیمه آتش سوزی با توجه به حادثه خیز بودن کشورمان تاکید کرد.

گفتنی است شرکت بیمه تعاون یکی از 9 شرکت یاد شده است که تلاش دارد تا در سریع ترین زمان به یاری هموطنان گرامی در شهرستان خوی بیاید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها