پیش فروش کوییک R مدل GX سایپا در اسفند 1401 + شرایط و جدول

بر اساس بخشنامه جدید شرکت خودروسازی سایپا پیش فروش خودرو کوییک R مدل GX این شرکت در ابتدای اسفند 1401 آغاز می شود.

پیش فروش کوییک R مدل GX سایپا در اسفند 1401 + شرایط و جدول

به گزارش مستقل آنلاین؛ پیش فروش کوییک R مدل GX محصول گروه خودروسازی سایپا به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم (ص) ویژه طرح عادی و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از دوم اسفند‌ماه آغاز خواهد شد.

رایااستور نوشت: بر اساس بخشنامه جدید شرکت خودروسازی سایپا پیش فروش خودرو کوییک R مدل GX این شرکت به زودی آغاز خواهد شد. جزئیات این پیش فروش را در ادامه بخوانید.

احتراماً، بدینوسیله به اطلاع متقاضیان محترم و نمایندگی‌های مجاز خودروسازی سایپا میرساند، شرایط پیش فروش محصولات به شرح ذیل اعلام میگردد:

شرایط پیش فروش عادی و طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت:

 

34354542-750x482 (1)

 

متقاضیان محترم از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه مورخ ۲ اسفند ۱۴۰۱ در صورتی که مطابق فرآیند ذیل دارای حساب وکالتی و موجودی به میزان مبلغ مندرج در بخشنامه جهت خودرو درخواستی بوده و دارای شرایط ثبت نام مطابق محدودیت های این بخشنامه باشند، می‌توانند با ورود به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com، پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به انتخاب خودرو و ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام نمایند.

لازم به ذکر است متقاضیانی امکان ثبت نام را خواهند داشت که تا ساعت ۱۳ روز دوشنبه مورخ ۱ اسفند ۱۴۰۱ کلیه فرایندهای اعلام شده در این خصوص را تکمیل نمایند.

همچنین امکان پیش ثبت نام در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه مورخ ۲ اسفند ۱۴۰۱ به مدت ۳ روز جهت متقاضیان محترم این طرح فراهم می‌باشد و فرایند فروش از طریق تعریف حساب وکالتی شامل متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نمی‌باشند.

در این طرح خودرو کوییک R مدل GX سایپا قرار گرفته است. این خودرو با پیش‌پرداخت، ۱۱۷ میلیون و ۶۲۳ هزار تومان و موعد تحویل آذر الی اسفند 1402 به مشتریان عرضه می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها