دلار بازار خودرو را جهشی کرده است: رشد 120 میلیون تومانی «هایما S7پلاس» + جدول قیمت ها

به گفته فعالان بازار خودرو در روزهای ابتدای هفته سپری شده و با توجه به نوسانی بودن نرخ دلار قیمت خودرو در بازار رشد اندکی داشت، اما در آخرین روزهای هفته شاهد رشد عجیب قیمت دلار در بازار بودیم که این امر موجب شد تا بازار خودرو در هفته سپری شده روند افزایشی به خود گیرد

دلار بازار خودرو را جهشی کرده است: رشد 120 میلیون تومانی «هایما S7پلاس» + جدول قیمت ها

به گزارش مستقل آنلاین؛ ​اقتصادنیوز نوشت: بازار خودروهای داخلی آخرین هفته بهمن ماه را با رشد عجیبت قیمت‌ها سرگذاشت. رشدی که تا 120 میلیون تومان هم رفت، و با این افزایش «هایما S7پلاس» از مرز یک میلیارد و 500 میلیون عبور کرد.

به گفته فعالان بازار خودرو در روزهای ابتدای هفته سپری شده و با توجه به نوسانی بودن نرخ دلار قیمت خودرو در بازار رشد اندکی داشت، اما در آخرین روزهای هفته شاهد رشد عجیب قیمت دلار در بازار بودیم که این امر موجب شد تا بازار خودرو در هفته سپری شده روند افزایشی به خود گیرد. اما در هفته سپری شده دو خبر موافقت با ورود خودروهای واردتی کارکرده و صدرو پلاک ملی برای خودروهای در حال تردد در مناطق اخباری بود که فعالان بازار خودرو تصور می کردند می‌توانند بازار را آرام کنند، اما در آخرین روز هفته قیمت‌ها نشان داد که بازار همچنان نگاهش به بازار دلار و بازار بازارهای مالی دیگر مانند طلا و سکه است.

 

xsGiYozQhy2x

 

در هفته اخیر، خودرو «هایما S7پلاس» در بازار بیشترین رشد قیمت را به خود اختصاص داد و افزایشی 120میلیون تومانی را در بازار تجربه کرد، جایگاه دوم هم به «تارا دنده‌ای» با رشدی 47 میلیون تومانی رسید و «پژو 207 دنده‌ای» هم  در این هفته سومین خودرویی بود که رشدی 34 میلیون تومانی را تجربه کرد.  

قیمت کوییک در بازار خودرو

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که در سومین هفته بهمن ماه «کوییکR» با افزایش 11 میلیونی در بازار 333 میلیون تومان قیمت گذاری شد و «کوییک معمولی» هم رشدی 13 میلیونی داشت و  330 میلیون تومان قیمت خورد.

 

 

2

 

اما در این هفته شاهد رشد 33 میلیونی قیمت «شاهین» در بازار بودیم بطوریکه قیمت این خودرو به 565 میلیون تومان رسید. شاهین در رده خودورهایی قرار دارد که طی یکی دو ماه گذشته به دفعات رشد قیمت را تجربه کرده بود و بالا و پایین قیمتی بسیاری داشته است.

 

3

 

قیمت تیبا در بازار خودرو

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که این هفته خانواده تیبا رشد قیمت داشتند. با این شرایط «تیبا صندوقدار» در بازار 324 میلیون قیمت خورد و و رشد 14 میلیونی را تجربه کرد و «تیبا 2 معمولی» هم با قیمت 328 میلیون تومان هم با رشد 16 میلیونی در بازار دست به دست شد. اما «ساینا» هم در بازار 329 میلیونی شد و رشدی 13 میلیون تومانی را تجربه کرد.

 

4

 

قیمت پژو در بازار

 

از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که «پژو 207 دنده ای» نیز در هفته سپری شده با رشد 34 میلیونی 682 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

 

5

 

قیمت سمند در بازار

خودرو «سمند LX با موتورEF7» در سومین هفته بهمن ماه، با رشد 12 میلیون تومانی در بازار 474 میلیون تومان دست به دست شد.

 

6

 

سایر پرطرفدارهای بازار

در میان سایر خودروهای پرطرفدار بازار خانواده دنا هم هفته سپری شده «دنا پلاس توربو اتومات» 785 میلیون تومان معامله شد و رشدی 20 میلیونی داشت، «دنا معمولی» 630 میلیون تومان قیمت گذاری شد و رشدی 10 میلیونی داشت. اما «تارا دنده ای» این هفته رشد47 میلیونی را تجربه  کرد و 680 میلیون تومان قیمت خورد.

قیمت هایما S7 پلاس

ارزیابی بازار خودرو از رشد 120 میلیون تومانی «هایما S7پلاس» حکایت دارد؛ قیمت این خودرو در این هفته به یک میلیارد و 520 میلیون تومان رسید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها