نتایج قرعه کشی بزرگترین طرح پیش‌فروش ایران خودرو؛ ویژه مادران، خودروهای فرسوده و عادی + جدول، بهمن 1401

سی‌ودومین طرح پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو که از آن به عنوان بزرگترین طرح پیش‌فروش این گروه صنعتی یاد شد، به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب، با عرضه چهار محصول این شرکت (وانت آریسان دوگانه‌سوز، راناپلاس، سورن پلاس بنزینی و پارس با موتور XU۷) به مدت ۱۰ روز (تا پایان ۲۲ بهمن ماه) برگزار شد؛ همزمان با این طرح دهمین طرح ویژه مادران و ششمین طرح جایگزینی خودروهای فرسوده برگزار شد.

نتایج قرعه کشی بزرگترین طرح پیش‌فروش ایران خودرو؛ ویژه مادران، خودروهای فرسوده و عادی + جدول، بهمن 1401

به گزارش مستقل آنلاین؛ نتایج قرعه‌کشی طرح پیش فروش ایران خودرو ویژه مادران،عادی و خودروهای فرسوده امروز 24 بهمن 1401 اعلام شد.

سی‌ودومین طرح پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو که از آن به عنوان بزرگترین طرح پیش‌فروش این گروه صنعتی یاد شد، به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب، با عرضه چهار محصول  این شرکت (وانت آریسان دوگانه‌سوز، راناپلاس، سورن پلاس بنزینی و پارس با موتور XU۷) به مدت ۱۰ روز (تا پایان ۲۲ بهمن ماه) برگزار شد؛ همزمان با این طرح دهمین طرح ویژه مادران و ششمین طرح جایگزینی خودروهای فرسوده برگزار شد.

قرعه‌کشی این طرح (یکشنبه ۲۳ بهمن ماه) برگزار شد.

در این مرحله از فروش محصولات ایران‌خودرو، یک میلیون و ۸۱۴ هزار و ۵۷۹ نفر در مجموع سه طرح (عادی، جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده) برای ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو شرکت کردند.  

در طرح مختص متقاضیان عادی ۹۳۹ هزار و ۸۷۲ نفر برای ۴۰ هزار خودرو ثبت درخواست کرده‌ بودند که از تعداد متقاضیان، ۹۸۲ نفر برای وانت آریسان ثبت‌نام کرده که با توجه به ظرفیت ۱۲ هزار دستگاهی این خودرو، همه ثبت‌نام‌کنندگان بایستی برنده اعلام شده باشند.

همچنین ۶۵۴ هزار و ۲۷۵ دستگاه برای ۳۶۰۰ دستگاه پارس سفارشی، ۱۴۴ هزار و ۲۶ نفر برای ۱۲ هزار دستگاه راناپلاس و ۱۴۰ هزار و ۵۹۸ نفر برای ۱۲ هزار و ۴۰۰ دستگاه سورن‌پلاس ثبت‌نام کرده‌ بودند.

با توجه به انجام فرایند قرعه‌کشی، همه شرکت‌کنندگان (برنده و غیربرنده) می‌توانستند از ابتدای بامداد امروز به وجوه حساب وکالتی خود دسترسی داشته باشند تا چنانچه برنده شدند با تکمیل وجه مابه‌التفاوت ۹۰ میلیون تومان تا مبلغ علی‌الحساب خودرو  واریز آن به حساب ایران‌خودرو اقدام کنند یا چنانچه هم برنده نشدند وجوه از مسدود ماندن، خارج شود.  

اعلام نتایج به منتخبان تا ظهر امروز به طول انجامید و سپس پیامک برای منتخبان ارسال شد؛ ضمن اینکه شرکت‌کنندگان می‌توانستند، از نتیجه برنده شدن یا نشدن خود از طریق حساب‌های کاربری‌شان در سایت فروش ایران‌خودرو از وضعیت خود مطلع شوند.

حال از لحظاتی پیش، لیست منتخبان بر روی سایت این گروه خودروسازی در بخش لیست برندگان قرعه‌کشی بارگذاری شده است.

گفتنی است که موعد تحویل تمامی ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو از تیرماه تا اسفندماه ۱۴۰۲ تعیین شده و بدین ترتیب پنج الی ۱۳ ماه آینده در نظر گرفته شده است.

ظرفیت طرح پیش فروش ایران خودرو ویژه دهه فجر

 

 

ظرفیت+طرح+پیش+فروش+ایران+خودرو+بهمن+1401

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها