اول عیدی بازنشستگان، بعد عیدی کارمندان برای سال 1402! + جزییات

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی که امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاضر شده بود گفت: عیدی بازنشستگان را پیش از عیدی کارمندان می‌پردازیم.

اول عیدی بازنشستگان، بعد عیدی کارمندان برای سال 1402! + جزییات

به گزارش مستقل آنلاین؛ به نقل از ایلنا، مدیرعامل تامین اجتماعی در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن گفت: با تامین منابع مالی سعی می‌کنیم عیدی بازنشستگان را پیش از پرداخت عیدی کارمندان خودمان بپردازیم.

حضور مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در راهپیمایی ۲۲ بهمن/ عیدی بازنشستگان را پیش از عیدی کارمندان می‌پردازیم

میر هاشم موسوی از خیابان بهبودی با حضور در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب حضور یافت.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به ایلنا گفت: الحمدالله امروز بار دیگر حضور پرشور مردم را در راهپیمایی ۲۲ بهمن شاهد هستیم. انشالله بتوانیم با قدردانی از این حضور بتوانیم در خدمت مردم ایران عزیز باشیم. در عین حال قدردان خون‌های پاک شهدایی که در مقابله با استعمار و استکبار قدعلم کردند، هستیم.

 

index

 

او گفت: . حضور پر شور مردم در در راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم تکلیف ما را بیشتر می‌کند. انشالله با تلاش و خدمتگزاری بیشتر شاهد بیش از بیش پیشرفت ایران عزیز و افتخار این مردم ایران عزیز باشیم.

سیدهاشم موسوی در ارتباط با پرداخت عیدی بازنشستگان گفت: با تامین منابع مالی سعی می‌کنیم عیدی بازنشستگان را پیش از پرداخت عیدی کارمندان خودمان بپردازیم.

او همچنین در باره سامانه متمرکز ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی گفت: این سامانه در دسترس بازنشستگان قرار گرفت و بازنشستگان عزیز می‌توانند برای دریافت وام و تسهیلات ۱۲ میلیونی از طریق این سامانه ثبت نام کنند.

طبق اظهارت مدیرعامل ازمان تامین اجتماعی؛ با برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان سال جاری بیش از ۱۵۰ هزار فقره وام قرض الحسنه به بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها