قیمت جدید دام زنده اعلام شد + جدول نرخ ها

رئیس اتحادیه دام سبک با اشاره به سو‌ءاستفاده دلال‌ها از وضع موجود، تصریح کرد: به نظر می‌رسد بخشی از التهاب موجود در بازار ناشی از زیادخواهی دلال‌هاست. شرکت پشتیبانی امور دام گوشتی، عرضه گوشتی که در تابستان امسال از دامداران خریداری کرده بود را آغاز کرد اما بهتر بود برای کنترل بازار عرضه گوشت منجمد را زودتر آغاز می‌کرد.

قیمت جدید دام زنده اعلام شد + جدول نرخ ها

به گزارش مستقل آنلاین؛ رئیس اتحادیه دام سبک خاطر نشان کرد: به نظر می‌رسد بخشی از التهاب موجود در بازار ناشی از زیادخواهی دلال‌هاست. شرکت پشتیبانی امور دام گوشتی که در تابستان امسال از دامداران خریداری کرد در بازار عرضه می‌کند و بهتر بود برای کنترل بازار باید عرضه گوشت منجمد را زودتر آغاز می‌کرد.

افشین صدر دادرس با بیان اینکه در آخرین روزهای فصل تولید قرار داریم، گفت: 6 ماه دوم سال عرضه دام کاهش پیدا می‌کند از این‌رو شاهد افزایش نرخ دام زنده و گوشت در بازار هستیم؛ اما شرایط خاص امسال باعث افزایش جهش گونه قیمت‌ها در دام و گوشت شده است.

وی با اشاره به سو‌ءاستفاده دلال‌ها از وضع موجود، تصریح کرد: به نظر می‌رسد بخشی از التهاب موجود در بازار ناشی از زیادخواهی دلال‌هاست. شرکت پشتیبانی امور دام گوشتی، عرضه گوشتی که در تابستان امسال از دامداران خریداری کرده بود را آغاز کرد اما بهتر بود برای کنترل بازار عرضه گوشت منجمد را زودتر آغاز می‌کرد.

به گفته رئیس اتحادیه دام سبک؛ توزیع گوشت گرم با منشا داخلی در میادین میوه و تره‌بار آغاز شده است.

صدردادرس با تاکید بر جلو بودن قیمت گوشت نسبت به دام زنده، افزود: قیمت‌ گوشت کیلویی 370 تا 400  هزار تومان با قیمت دام زنده تناسب ندارد؛ میانگین کشوری قیمت دام زنده کیلویی 138 هزار تومان است و با این قیمت فروش دامدار بره نر پرواری زیر نرخ تمام شده عرضه می‌کند.

لیست قیمت جدید دام (ریال):

 

قیمت+جدید+دام+زنده+اعلام+شد+(1)

 

قیمت+جدید+دام+زنده+اعلام+شد+(2)

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها