ثبت‌نام ساینا و کوییک بدون نیاز به حساب وکالتی آغاز شد + شرایط و لینک

در این طرح، چهار محصول ساینا S دوگانه‌سوز، کوییک مدل GX، کوییک R اتوماتیک و کوییک R مدل GX در قالب طرح پیش فروش یکساله برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر عرضه می‌شود. متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (مادران) می‌توانند با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا در این طرح ثبت‌نام کنند.

ثبت‌نام ساینا و کوییک بدون نیاز به حساب وکالتی آغاز شد + شرایط و لینک

به گزارش مستقل آنلاین؛ به مناسبت دهه فجر، پیش فروش محصولات سایپا برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر از ۱۶ بهمن به مدت سه روز اجرا می شود.

 متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (مادران) می‌توانند از ساعت ۹ صبح یکشنبه به مدت سه روز با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا در این طرح ثبت‌نام کنند.

به مناسبت دهه فجر، پیش فروش محصولات سایپا برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر (طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) از امروز ۱۶ بهمن به مدت سه روز در حال اجراست.

در این طرح، چهار محصول ساینا S دوگانه‌سوز، کوییک مدل GX، کوییک R اتوماتیک و کوییک R مدل GX در قالب طرح پیش فروش یکساله برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر عرضه می‌شود. متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (مادران) می‌توانند با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا در این طرح ثبت‌نام کنند.

براساس اعلام سایپا؛ افتتاح حساب وکالتی و واریز بخشی از وجه خودرو، شامل متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نمی‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها