فروش ویژه پژو پارس بنزینی XU7P با شرط جدید ایران خودرو + آموزش باز کردن حساب وکالتی

گروه صنعتی ­ایران خودرو ثبت نام پیش فروش محصولات (طرح متقاضیان عادی از طریق قرعه کشی – ویژه دهه مبارک فجر از طریق حساب وکالتی) را در بهمن ماه ۱۴۰۱ از فردا آغاز می‌کند فرم ثبت نام اینترنتی پژو پارس بنزینی XU7P از طریق سامانه ثبت نام سایت این گروه خودروساز در دسترس است.

فروش ویژه پژو پارس بنزینی XU7P با شرط جدید ایران خودرو + آموزش باز کردن حساب وکالتی

به گزارش مستقل آنلاین؛ شرایط جدید پیش فروش پژو پارس بنزینی XU7P ایران خودرو اعلام شد.

به نوشته رایااستور، شرایط ثبت‌نام طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو با روش جدید افتتاح حساب وکالتی در سایت این گروه خودروساز اعلام شد.
گروه صنعتی ­ایران خودرو ثبت نام پیش فروش محصولات (طرح متقاضیان عادی از طریق قرعه کشی – ویژه دهه مبارک فجر از طریق حساب وکالتی) را در بهمن ماه ۱۴۰۱ از فردا آغاز می‌کند فرم ثبت نام اینترنتی پژو پارس بنزینی XU7P از طریق سامانه ثبت نام سایت این گروه خودروساز در دسترس است.
این طرح برای سه گروه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده به اجرا گذاشته می‌شود. طرح فروش پژو پارس بنزینی XU7P از ۱۳ بهمن تا ۲۲ بهمن اجرا می‌شود و متقاضیان می‌توانند در این مدت اقدام به ثبت نام خودرو کنند.

 

4

 

خودرو کد خودرو مبلغ پیش پرداخت علی الحساب (ریال) رنگ زمان تحویل

پژو پارس بنزینی XU7P ۳۵۱ ۹۰۰.۰۰۰.۰۰۰ خاکستری، سفید، مشکی متالیک خرداد الی تیر ۱۴۰۲

جدول پیش فروش پژو پارس بنزینی XU7P ویژه دهه فجر

*مبلغ پیش پرداخت کمتر از ۵۰ درصد قیمت فعلی محصول است. قیمت نهایی خودرو بر اساس آخرین قیمت محصول در زمان تحویل، محاسبه و با ارسال دعوتنامه اعلام و دریافت می‌گردد.

*میزان سود مشارکت در موعد تحویل خرداد و تیر %۱۴، مرداد الی دی %۱۶ و موعد تحویل بهمن و اسفند %۱۸ میباشد. سود انصراف در تمامی موعدهای تحویل %۳ کمتر از سود مشارکت میباشد.

 

حساب وکالتی برای خرید خودرو الزامی است؟

به منظور فراهم سازی شرایط لازم برای دست‌یابی مشتریان واقعی و مصرف‌کنندگان به خودرو، بخشی از وجه خودرو در حساب وکالتی که توسط متقاضیان نزد بانک‌های ملی، ملت، سپه، تجارت و صادرات افتتاح کرده‌اند، مسدود می‌شود و پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی و مشخص شدن فهرست برندگان، متقاضیانی که برنده نشده‌اند، می‌توانند نسبت به برداشت از حساب اقدام کنند و مشتریان منتخب در قرعه‌کشی با تکمیل وجه مطابق پیش پرداخت اعلامی در بخش نامه نسبت به انتقال وجه از طریق درگاه رسمی ایران خودرو و تکمیل ثبت نام اقدام کنند.

مشتریان برای افتتاح حساب وکالتی می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی بانک‌های یاد شده از ۱۱ تا ۱۷ بهمن ماه، نسبت به تکمیل فرم وکالتی نزد بانک اقدام کرده و میزان موجودی برابر با ۹۰۰ میلیون ریال از وجه خودرو که در بخش نامه تعیین شده را در این حساب نگهداری کنند. افتتاح حساب وکالتی صرفا برای متقاضیان عادی است و مادران و متقاضیان نوسازی خودروهای فرسوده از این موضوع مستثنا هستند.

 

سامانه ثبت نام پژو پارس بنزینی XU7P ایران خودرو ۱۴۰۱

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی esale.ikco.ir برای ثبت‌نام و تکمیل فرآیند خرید خودرو در طرح مذکور شرکت کنند.

 

ثبت نام در طرح جدید فروش ایران خودرو از روز پنج شنبه ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ آغاز و تا روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ ادامه خواهد داشت.

 

شرایط اختصاصی بخشنامه ایران خودرو

تحویل خودرو بر اساس اولویت‌بندی تعیین شده در قرعه کشی و سایر ضوابط ابلاغی کمیته خودرو خواهد بود.

 

انتخاب رنگ خودرو پس از اعلام اسامی منتخبین و توسط مشتری در زمان واریز وجه صورت خواهد گرفت. خودروی ثبت نامی، از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابلاغ شده در زمان تحویل خودرو برخوردار خواهد بود و در صورت افزایش قیمت بیمه شخص ثالث یا سایر الزامات قانونی، مشتری متعهد به پرداخت مابه‌التفاوت است.

 

در صورت بروز هرگونه تأخیر احتمالی در تحویل خودرو، خسارت تاخیر به صورت روز شمار (۱۲ درصد سالیانه) محاسبه و مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود. در صورت عدم تکمیل وجه دعوتنامه در بازه زمانی مجاز، نوبت مشتری به موعد دیگری موکول می‌شود. نوع و قیمت خودرو قابل تحویل به این دسته از مشتریان در بخشنامه‌های آتی مشخص می‌شود.

 

در صورتی که پس از امضای قرارداد فی مابین با مشتری، بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استاندارد‌های اجباری، شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی (آپشن) بر روی خودرو شود و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، ضمن اطلاع رسانی مراتب مذکور، دعوتنامه تکمیل وجه با لحاظ ضوابط آیین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو صادر خواهد شد.

 

امکان انصراف از ثبت نام تا قبل از پایان مهلت ثبت نام از طریق سایت و میز کار مشتری (پنل کاربری) میسر است؛ و لیکن پس از واریز وجه، مشتری به هیچ عنوان حق انصراف ندارد.

سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو به شماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ است و تمامی پیامک‌های ارسالی از طریق شماره مذکور صورت خواهد گرفت.این بخشنامه بر مبنای مجوز صادره به شماره نامه ۱۱۱۷۱۵۵۷ مورخ ۲۰/‌۱۰/‌۱۴۰۱‬ تنظیم شده است.

 

 

مراحل افتتاح حساب وکالتی

مرحله اول: افتتاح حساب وکالتی نزد بانک‌های عامل و تکمیل وجه آن حداقل به میزان ۹۰۰ میلیون ریال از طریق سامانه اینترنتی بانک‌های عامل

 

مرحله دوم: متقاضی حداکثر ۳ روز پس از افتتاح حساب وکالتی و واریز وجه به میزان حداقل ۹۰۰ میلیون ریال، با وارد کردن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می‌شود و خودرو را انتخاب می‌کند.

 

مرحله سوم: در پایان فرآیند ثبت نام به فرد متقاضی کد پیگیری اختصاص داده می‌شود.

 

مرحله چهارم: مراسم قرعه کشی پس از پایان مهلت ثبت نام و با حضور مراجع نظارتی برگزار می‌شود.

 

مرحله پنجم: فهرست منتخبین قرعه کشی، حداکثر ۵ روز پس از پایان ثبت نام از طریق سایت فروش اینترنتی شرکت ایران خودرو و ارسال پیامک اعلام می‌شود و متقاضی منتخب باید برای تکمیل وجه پیش پرداخت خودرو انتخابی (برابر با جدول پیش پرداخت بخشنامه) در حساب خود اقدام سپس با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو مراجعه و برای انتقال یکباره وجه و ادامه فرآیند اقدام کند.

 

نکته ۱: در صورت عدم واریز کامل پیش پرداخت علی الحساب خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می‌شود.

 

نکته ۲: مشتری در صورت انصراف و همچنین در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می‌شود و وجه مشتری حداکثر ظرف مدت ۲۰ روز به شماره شبای معرفی شده، مسترد می‌شود و هیچ‌گونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود.

 

نکته ۳: متقاضیانی که فاقد هر یک از شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در بخشنامه (مثلاً دارا بودن پلاک فعال انتظامی نصب شده بر روی خودرو‌های سواری با کاربری شخصی) یا فاقد گواهینامه رانندگی معتبر (انقضای تاریخ اعتبار) و … باشند، در صورت اقدام به ثبت نام، ضمن کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام ایشان، به مدت ۳ سال از ثبت نام در تمامی طرح‌های فروش آتی محصولات شرکت ایران خودرو محروم خواهند شد.

 

نکته ۴: متقاضیان می‌توانند قبل از انتخاب خودرو و روش فروش نیز برای ایجاد پروفایل در سایت فروش اینترنتی شرکت ایران خودرو اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها