نرخ رسمی ارز در سال 1402 مشخص شد

به گفته سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1402، دولت نرخ ارز را در لایحه بودجه ۲۳۰۰۰ تومان گذاشته و براساس مجوزی که در سامانه معاملات الکترونیکی دادیم، باز هم درآمدهای پیش بینی شده محقق می‌شود.

نرخ رسمی ارز در سال 1402 مشخص شد

به گزارش مستقل آنلاین؛ زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1402 درباره اینکه درآمدهای نفتی و مالیاتی در بودجه سال ۱۴۰۲ قابل تحقق است، یادآور شد: درآمدهای مالیاتی براساس بودجه ۱۴۰۱ تقریباً به صورت ۱۰۰ درصد محقق شده و در سال آینده هم بر اساس پایه‌های جدید مالیاتی، جلوگیری از فرار مالیاتی، مالیات بر واردات خودرو، اخذ مالیات از اشخاص حقیقی تقریبا محقق خواهد شد. 

به گفته این نماینده مجلس، دولت نرخ ارز را در لایحه بودجه ۲۳۰۰۰ تومان گذاشته و براساس مجوزی که در سامانه معاملات الکترونیکی دادیم، باز هم درآمدهای پیش بینی شده محقق می‌شود.

وی درباره زمان بررسی لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق عنوان کرد: لایحه بودجه حدودا ۴۰ روز دیرتر به مجلس تقدیم شده و آن فرصت لازم برای بررسی پیشنهادات وجود نداشته لذا ما موافقت همکاران را گرفتیم تا زمان پیشنهادات را کمتر کنیم. با این حال کمیسیون تلفیق جلسات سه تا چهار شیفته برگزار می‌کند لذا حتما در بررسی‌ها، دقت فدای سرعت نخواهد شد. 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها