سایپا بدون قرعه کشی محصولاتش را می فروشد/ آغاز فروش فوق العاده + جدول و قیمت ها

متقاضیان از ساعت 9 صبح روز پنج شنبه مورخ 1401/11/13 در صورتی که مطابق فرآیند دارای حساب وکالتی و موجودی به میزان مبلغ مندرج در بخشنامه جهت خودرو درخواستی بوده و دارای شرایط ثبت نام مطابق محدودیت های این بخشنامه باشند، می توانند با ورود به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به انتخاب خودرو و ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام نمایند.

سایپا بدون قرعه کشی محصولاتش را می فروشد/ آغاز فروش فوق العاده + جدول و قیمت ها

آغاز فروش محصولات سایپا از این تاریخ تاریخ مشخص فروش محصولات سایپا بدون قرعه کشی در ادامه خبر بخوانید

قیمت محصولات سایپا با نوسان همراه است. محصولات سایپا به دلیل قیمت گذاری دستوری گران شد. محصولات سایپا پس از افزایش تقاضا رو به گرانی رفت. قیمت خودرو و محصولات سایپا طی ماه های گذشته افزایش یافت. جدید ترین اخبار مربوط محصولات سایپا را در ادامه بخوانید.

فروش شگفت انگیز محصولات جدید سایپا آغاز شد

فروش فوق‌العاده شاهین و کوییک آر پلاس اتومات که قرار بود از ساعت ۱۴ روز گذشته (سه‌شنبه) آغاز شود، به سبب از دسترس خارج شدن سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به امروز (چهارشنبه) موکول شد.

درحالی که طبق اعلام قبلی شرکت سایپا بنا بود فروش فوری دو محصول شاهین و کوئیک اتومات از ساعت ۱۴ روز سه شنبه ۴ بهمن ماه تا تکمیل ظرفیت آغاز شود همچنان ثبت نام با اختلال همراه است.

از همان ساعات نخست آغاز ثبت نام، بازکردن سایت برای متقاضیان با اختلال روبرو شد و همین موضوع عاملی شد تا مردم برای شرکت در این طرح فروش با مشکلاتی روبرو شوند

گذشت دو ساعت از اجرای این طرح شرکت سایپا در اطلاعیه اعلام کرد که ساعت اجرای این طرح به ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۴ بهمن ماه موکول شده و امکان ثبت نام صرفا برای متقاضیان حائز شرایط تا تکمیل ظرفیت ممکن است.

اما باوجود گذشت ساعاتی از ۱۸ بازهم خبری از اصلاح ایرادات سایت نشد و مردم همچنان برای شرکت در این طرح سرگردان بودند. در نهایت شرکت سایپا برای دومین بار ساعت اجرای فروش فوری محصولات خود را تغییر داد و اعلام کرد فردا این طرح فروش اجرایی خواهد شد.

 

محصولات+سایپا

 

البته هنوز ساعت اجرای این طرح فروش اعلام نشده و فقط سایپا اعلام کرده فردا این طرح فروش با رفع ایرادات نرم افزاری انجام خواهد شد و امکان این درج این پیام در سایت این شرکت وجود دارد که: بدلیل استقبال شما مشتریان عزیز این بخشنامه تکمیل ظرفیت گردیده است!

محصولات سایپاگروه خودروسازی سایپا قصد دارد دو شاسی بلند جدید چینی وی جی وی U75 پلاس و زوتی T300 را به شکل وارداتی به بازار ایران عرضه کند

خبرها حاکی از آن است گروه خودروسازی سایپا علاوه بر واردات محصولات چانگان از جمله چانگان CS35 پلاس و چانگان CS55 پلاس قصد دارد دو شاسی بلند جدید از برندهای چینی وی جی وی و زوتی را نیز به بازار ایران بیاورد.

وی جی وی U75 پلاس یکی از شاسی بلندهای جدید سایپا محسوب می‌شود که به زودی وارد بازار ایران خواهد شد. این خودرو که در واقع نسخه اسپرت‌تر و قدرتمندتر U70 بوده از یک موتور 2 لیتری توربوشارژ بهره می‌برد. این پیشرانه می‌تواند قدرتی برابر با 224 اسب بخار و گشتاور 385 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 8 سرعته اتوماتیک AT به چرخ‌های جلو انتقال پیدا خواهد کرد.

زوتی T300 همانند وی جی وی U75 پلاس برای مشتریان ایرانی ناشناخته نیست؛ چراکه این خودرو در سال 1398 نیز توسط شرکت خودروسازی راین روانه بازار ایران شد، اما اکنون شرکت سایپا قصد دارد آن را در ابتدا به شکل وارداتی و در ادامه به شکل مونتاژی به بازار ایران عرضه کند. زوتی T300 از یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر بهره می‌برد که مدل تنفس طبیعی آن می‌تواند قدرتی برابر با 112 اسب بخار و گشتاور 143 نیوتن‌متر را به تولید برساند.

قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 5 سرعته دستی و یا CVT اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل خواهد شد. البته پیشرانه توربو این خودرو قدرتی برابر با 144 اسب بخار و گشتاور 200 نیوتن‌متر را به همراه دارد که توسط گیربکس CVT اتوماتیک به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. به احتمال زیاد سایپا نسخه توربو آن را با گیربکس CVT به ایران خواهد آورد.

پیش فروش محصولات سایپا۱۵- ﻣﺸﺘﺮﻳﺎﻥ ﻣﺤﺘﺮﻡ میﺗﻮﺍﻧﻨﺪ ﺟﻬﺖ ﺭﻭﻳﺖ ﻭﻳﮋگیﻫﺎ ﻭ ﺗﺠﻬﻴﺰﺍﺕ ﻣﺤﺼﻮﻻﺕ ﺑﻪ ﺳﺎﻳﺖ گروه سایپا ﻣﺮﺍﺟﻌﻪ ﻧﻤﺎﻳﻨﺪ

ﺩﺭ ﺭﻭﺵ ﭘﻴﺶ ﻓﺮﻭﺵ ﻳﻜﺴﺎﻟﻪ محصولات سایپا، ﻗﻴﻤﺖ ﻏﻴﺮ قطعی ﻣﻴﺒﺎﺷﺪ. ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ ﻗﻴﻤﺖ ﻧﻬﺎیی ﺧﻮﺩﺭﻭﻫﺎ ﺩﺭ ﺯﻣﺎﻥ ﺍﺭﺳﺎﻝ ﺩﻋﻮﺗﻨﺎﻣﻪ ﺑﻪ ﻗﻴﻤﺖ ﺭﻭﺯ ﺷﺮﻛﺖ ﺑﻮﺩﻩ ﻭ ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ ﻗﻴﻤﺖ ﺯﻣﺎﻥ ﺗﺤﻮﻳﻞ ﻣﻨﺪﺭﺝ ﺩﺭ ﻗﺮﺍﺭﺩﺍﺩ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎﻥ ، ﻣﺤﺎﺳﺒﻪ ﻭ ﺍﺧﺬ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ.

 

 

پیش+فروش+محصولات+سایپا

 

ﺗﺒﺼﺮﻩ : ﻣﺒﻠﻎ ﻭﺍﺭﻳﺰی ﺍﺯ ﺳﻮی ﻣﺼﺮﻑ ﻛﻨﻨﺪﻩ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ بخشی ﺍﺯ ﺛﻤﻦ ﻣﻌﺎﻣﻠﻪ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ علی ﺍﻟﺤﺴﺎﺏ ﭘﺮﺩﺍﺧﺖ ﮔﺮﺩﻳﺪﻩ ﺍﺳﺖ. ﻗﻴﻤﺖ ﻧﻬﺎیی ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ ﻗﺮﺍﺭﺩﺍﺩ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺻﺪﻭﺭ ﺩﻋﻮﺗﻨﺎﻣﻪ ﺗﻮﺳﻂ ﺧﻮﺩﺭﻭﺳﺎﺯ ﻭ ﺗﻜﻤﻴﻞ ﻭﺟﻪ ﺗﻮﺳﻂ ﻣﺼﺮﻑ ﻛﻨﻨﺪﻩ ﻭ ﺑﺮ ﻣﺒﻨﺎی ﻗﻴﻤﺖ ﺯﻣﺎﻥ ﺗﺤﻮﻳﻞ ﻣﻨﺪﺭﺝ ﺩﺭ ﻗﺮﺍﺭﺩﺍﺩ ﻣﺸﺨﺺ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ.

۱۷- ﺩﺭ ﺭﻭﺵ ﭘﻴﺶ ﻓﺮﻭﺵ ﻳﻜﺴﺎﻟﻪ، ﺭﻧﮓ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺗﻮﺳﻂ ﻣﺸﺘﺮی ﻭ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺻﺪﻭﺭ ﺩﻋﻮﺗﻨﺎﻣﻪ ﺗﻜﻤﻴﻞ ﻭﺟﻪ ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ ﺭﻧﮓﻫﺎی ﻗﺎﺑﻞ ﻋﺮﺿﻪ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ. ﺑﻨﺎﺑﺮﺍﻳﻦ ﺭﻧﮓ ﺍﻧﺘﺨﺎبی ﺩﺭ ﺯﻣﺎﻥ ﺛﺒﺖ ﻧﺎﻡ، ﻣﻼﻙ ﺗﺤﻮﻳﻞ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﺑﻮﺩ.

 

طرح فروش سایپا ویژه دهه فجر اعلام شد؛ عرضه ساینا S دوگانه سوز، کوییک، کوییک R اتوماتیک، کوییک R-مدل GX + شرایط و جدول

 

به گزارش مستقل آنلاین؛ متقاضیان از ۱۳ بهمن ماه می توانند با ورود به سایت فروش سایپا پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور نسبت به ثبت نام در طرح پیش فروش ۴ خودرو این شرکت اقدام کنند.

متقاضیان از ساعت 9 صبح روز پنج شنبه مورخ 1401/11/13 در صورتی که مطابق فرآیند دارای حساب وکالتی و موجودی به میزان مبلغ مندرج در بخشنامه جهت خودرو درخواستی بوده و دارای شرایط ثبت نام مطابق محدودیت های این بخشنامه باشند، می توانند با ورود به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به انتخاب خودرو و ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام نمایند.

لازم به ذکر است متقاضیانی امکان ثبت نام را خواهند داشت که تا ساعت 15 روز چهارشنبه مورخ 1401/11/12 کلیه فرایندهای اعلام شده در این خصوص را تکمیل نمایند.

همچنین امکان پیش ثبت نام در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز از ساعت 9 صبح روز یک شنبه مورخ 1401/11/16 به مدت 3 روز جهت متقاضیان محترم این طرح فراهم می باشد و فرایند فروش از طریق تعریف حساب وکالتی شامل متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نمی باشند. 

 

 

طرح جدید سایپا

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها