این همه رهبر انقلاب بر رسیدگی به مسائل معیشتی مردم تاکید کردند اما گوش شنوایی نیست

دولت‌مردان به وضعیت نان و غذا، خودرو و گوشت رسیدگی کنند. این همه رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید بر رسیدگی به مسائل معیشتی مردم تاکید کردند اما برخی در این زمینه اقدامی نمی کنند.

این همه رهبر انقلاب بر رسیدگی به مسائل معیشتی مردم تاکید کردند اما گوش شنوایی نیست

امام جمعه رفسنجان با بیان این‌که با تورم افسارگسیخته‌ای روبرو هستیم، گفت: مشکل اقتصادی جامعه با حراج سکه و ارزپاشی حل نمی‌شود.

حجت‌الاسلام اصغر عسکری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رفسنجان اظهار کرد: توهین به قرآن کریم کتاب آسمانی بیش‌از یک‌میلیارد مسلمان از سوی کشورهای اروپایی مانند سوئد و هلند به بهانه واهی و دروغین آزادی بیان محکوم است.

وی افزود: مسائل فرهنگی، اعتقادی، اخلاقی، تربیتی، حقوقی، نظامی، بین‌المللی و ... جزئی‌ترین مسائلی که انسان در ارتباط با خودش، خدا و دوستان و ... نیاز دارد در مجموعه قرآن آمده است.

عسکری تأکید کرد: چگونه ممکن است کسی ادعای آزادی بیان کند و با کتابی که برای مردم است به مبارزه برخیزد آن‌هم با زشت‌ترین حالت ممکن که قرآن را در انظار عمومی بسوزاند و به آن جسارت کند. این افراد با اساس اسلام مخالف هستند چون اسلام را مقابل خواسته‌ها و سلطه‌ها و قدرت ظالمانه خود می‌بینند. 

امام جمعه رفسنجان در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از فراجا برای دستگیری سارقین به ‎عنف و سارقین سیم و کابل در شهرهای کرمان، رفسنجان و زرند، بیان کرد: از نیروی انتظامی تقاضا می‌کنیم با همکاری بسیج و دهیاری‌ها و نیروهای امنیتی با کسانی که درختان مثمر را در باغات می‌برند نیز برخورد کنند.

امام جمعه رفسنجان با بیان این‌که با تورم افسارگسیخته‌ای روبرو هستیم، اظهار کرد: مشکل اقتصادی جامعه با حراج سکه و ارزپاشی حل نمی‌شود. این راهی است که دیگران رفتند و به منزل نرسیدند. این خطایی است که دولت‌های قبلی هم مرتکب شدند و ثمر نداد. عسکری ادامه داد: دولت‌مردان به وضعیت نان و غذا، خودرو و گوشت رسیدگی کنند.

وی افزود: این همه رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید بر رسیدگی به مسائل معیشتی مردم تاکید کردند اما برخی در این زمینه اقدامی نمی کنند.

منبع: ایسنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها