ثبت نام خرید لاستیک دولتی بارز، کویر تایر و یزد تایر + مراحل و شرایط/ قیمت لاستیک دولتی چقدر است؟

برای ثبت‌نام آنلاین لاستیک اینترنتی می‌توانید وارد سایت رسمی تولید‌کنندگان لاستیک شوید. در‌حال‌حاضر، شرکت‌هایی مانند لاستیک بازر، کویر تایر و ایران تایر امکان ثبت‌نام اینترنتی لاستیک را فراهم کرده‌اند.

ثبت نام خرید لاستیک دولتی بارز، کویر تایر و یزد تایر + مراحل و شرایط/ قیمت لاستیک دولتی چقدر است؟

آیا قصد خرید لاستیک دولتی دارید و نمی‌دانید شرایط آن چیست؟ این‌روزها خرید لاستیک خودرو نیز مانند بسیاری از کالاهای مصرفی دیگر با دو نرخ دولتی و آزاد انجام می‌شود. با‌توجه‌به بالا رفتن نرخ انواع لاستیک، بسیاری از رانندگان به‌دنبال خرید لاستیک‌های دولتی ایرانی می‌روند. در این مقاله قصد داریم مراحل و شرایط ثبت نام لاستیک دولتی را بیان کنیم. مطالعه این مطلب به همه افرادی که قصد خرید لاستیک ماشین دارند، پیشنهاد می‌شود.

شرایط ثبت‌نام لاستیک دولتی؛ خرید تایر با نرخ مناسب 

با افزایش نرخ تورم در سال‌های گذشته، قیمت بسیاری از لاستیک‌های خارجی و داخلی به‌طرز چشم‌گیری افزایش یافت. دولت برای کنترل قیمت‌ها و کاهش فشار روی رانندگان، امکان خرید لاستیک دولتی را برای مالکان خودرو فراهم کرد. امروزه کلیه دارندگان خودروهای شخصی، تاکسی‌ها و تاکسی‌های آنلاین می‌توانند بک بار در سال نسبت به ثبت‌نام لاستیک دولتی اقدام کنند. خرید انواع تایر دولتی شرایط زیر را دارد:

باید به زمان مشخص‌شده برای خرید لاستیک دولتی توجه کنید؛ معمولا این زمان از ساعت ۸:۳۰ صبح آغاز شده و تا ساعات محدودی ادامه دارد.

هر کد‌ملی فقط یک‌بار در سال حق ثبت‌نام لاستیک‌های دولتی را خواهد داشت.

 باید اطلاعات و مدارک لازم را در هنگام ثبت‌نام به‌طور دقیق وارد کنید.

باید اطلاعات پستی (آدرس و کدپستی) را به‌طور دقیق وارد کنید؛ چرا که لاستیک‌ها چند روز پس از ثبت‌نام توسط پست تحویل داده می‌شوند.

شرکت‌های معتبر داخلی مانند بازر، کویر و یزد تایر نسبت به فروش دولتی محصولات خود اقدام می‌کنند. البته این شرکت‌ها لاستیک‌های خود را به‌صورت آزاد نیز به‌فروش می‌رسانند. شما عزیزان می‌توانید با ثبت‌نام در طرح فروش لاستیک دولتی، این محصول را با قیمت مناسب و به‌صرفه بخرید. البته خوش‌بختانه امروزه می‌توان با ثبت نام تاکسی اینترنتی نیز از تخفیف‌های جذاب شرکت‌های تاکسی‌ آنلاین برای خرید لاستیک استفاده کرد.

مراحل و شرایط ثبت نام لاستیک دولتی

چگونه لاستیک دولتی بخریم؟ نحوه ثبت نام لاستیک دولتی

به دو صورت حضوری و اینترنتی می‌توان نسبت به خرید لاستیک دولتی اقدام کرد. البته از آن‌جایی‌که خرید حضوری نیاز به صرف زمان و هزینه دارند، بیشتر مالکان وسایل نقلیه شخصی و رانندگان تاکسی اینترنتی بین شهری و شهری خرید آنلاین را ترجیح می‌دهند. در ادامه نحوه خرید لاستیک دولتی در هر دو روش را توضیح می‌دهیم.

خرید حضوری لاستیک دولتی؛ مراجعه حضوری به نمایندگی‌ها

برای خرید حضوری لاستیک با نرخ دولتی، باید مستقیما به نمایندگی‌های شرکت‌های تایرسازی مراجعه کنید. برای پیدا کردن این نمایندگی‌ها پیشنهاد می‌کنیم به‌طور جداگانه در سایت هر شرکت جست‌و‌جو کنید. همچنین، می‌توانید با تماس با بخش پشتیبانی تولید‌کنندگان لاستیک با زمان، شرایط و نمایندگی‌های شرکت‌کننده در طرح سهمیه دولتی آشنا شوید.

خرید اینترنتی تایر از سایت شرکت‌های تایرسازی

برای ثبت‌نام آنلاین لاستیک اینترنتی می‌توانید وارد سایت رسمی تولید‌کنندگان لاستیک شوید. در‌حال‌حاضر، شرکت‌هایی مانند لاستیک بازر، کویر تایر و ایران تایر امکان ثبت‌نام اینترنتی لاستیک را فراهم کرده‌اند. نحوه نام‌نویسی برای خرید لاستیک در اکثر این شرکت‌ها مشابه است. شما باید وارد وبسایت شده و پس از ثبت‌نام و بارگذاری مدارک لازم، فرآیند خرید آنلاین لاستیک را تا پایان انجام دهید.

مراحل و شرایط ثبت نام لاستیک دولتی

 

مالکان و دارندگان خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین می‌توانند برای ثبت نام لاستیک دولتی وارد سامانه رسمی توزیع کالا به نشانی kala.ntsw.ir شوند. این سامانه فعلا مخصوص خودروهای سنگین است؛ اما در آینده امکان خرید لاستیک برای وسایل نقلیه سواری نیز در آن فراهم می‌شود. پس از ثبت‌نام در این سایت باید مشخصات خودروی خود را وارد کرده و لاستیک مورد‌نظرتان را انتخاب کنید.

مدارک لازم برای ثبت‌نام و خرید انواع لاستیک دولتی

در‌هنگام ثبت‌نام لاستیک دولتی باید اسکن مدارک مورد‌نیاز را در سایت هر تولید‌کننده بارگذاری کنید. مدارک لازم برای خرید تایر دولتی عبارت‌اند از:

کارت ملی مالک وسیله نقلیه

کارت ماشین

 برگ سبز خودرو

کلیه رانندگان وسایل نقلیه شخصی، تاکسی‌های خطی و تاکسی‌های اینترنتی می‌توانند با ارائه این مدارک لاستیک دولتی را با نرخ پایین‌تری از تایر آزاد بخرند. اکنون سوال اینجاست قیمت لاستیک دولتی چقدر از لاستیک‌های آزاد ارزان‌تر است؟

قیمت لاستیک دولتی چقدر است؟ بررسی سهمیه و تعرفه تایرهای دولتی

سهمیه لاستیک دولتی برای هر خودرو (هر شماره ملی) دو حلقه (حضوری) و چهار حلقه (اینترنتی) در سال است. قیمت لاستیک دولتی نیز معمولا بین ۱۰ تا ۳۵‌درصد از نرخ تایر آزاد ارزان‌تر است. به‌عنوان‌مثال، اگر نرخ لاستیک در بازار آزاد یک‌میلیون تومان باشد، نرخ دولتی آن حدود ۶۰۰ تا ۹۰۰‌هزار تومان خواهد بود.

البته سفیران تاکسی‌های اینترنتی مانند تپسی می‌توانند از مزایای تخفیف‌های ویژه برای خرید لاستیک دولتی استفاده کنند. برخی از این شرکت‌ها با همکاری تولید‌کنندگان لاستیک‌های داخلی، امکان خرید تایر پایین‌تر از نرخ دولتی را نیز فراهم کرده‌اند.

با فعالیت در ناوگان تپسی، لاستیک خود را پایین‌تر از نرخ دولتی تعویض کنید!

در این مقاله مراحل و شرایط ثبت نام لاستیک دولتی را بررسی کردیم. همچنین متوجه شدیم که سفیران محترم شرکت تپسی می‌توانند از مزیت‌هایی مانند تخفیف خرید لاستیک دولتی استفاده کنند. تپسی با همکاری با شرکت لاستیک بارز، امکان خرید تایر را حتی پایین‌تر از نرخ دولتی برای رانندگان خود فراهم کرده است. بر این اساس، کلیه سفیران ناوگان تپسی در شهرهای تهران و کرج می‌توانند از این مزیت‌ها استفاده کنند.

البته این تنها مزیت فعالیت در ناوگان تپسی نیست؛ این شرکت معتبر مزایای دیگری مانند تخفیف خرید باتری و لوازم یدکی خودرو و همچنین سرویس‌های دوره‌ای اتومبیل را نیز برای سفیران خود فراهم کرده است. برای دریافت مشاوره پیشنهاد می‌کنیم وارد سایت باشگاه سفیران تپسی به نشانی tapsi.ir/pro شوید یا با پشتیبانی رانندگان تماس بگیرید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها