فروش ویژه مدیران خودرو شروع شد + قیمت جدید فونیکس FX پریمیوم و تصاویر و مشخصات

شرکت مدیران خودرو برای اولین بار از روز شنبه 24 دی 1401 شاسی بلند فونیکس FX پرمیوم را به بازار عرضه کرده است.

فروش ویژه مدیران خودرو شروع شد  + قیمت جدید فونیکس FX پریمیوم و تصاویر و مشخصات

به گزارش مستقل آنلاین؛ شرایط فروش فونیکس FX پریمیوم برای اولین بار اعلام شد. مدیران خودرو نسخه پریمیوم فونیکس اف ایکس را به صورت نقدی در دی ماه به بازار عرضه می‌کند.

شرکت مدیران خودرو برای اولین بار از روز شنبه 24 دی 1401 شاسی بلند فونیکس FX پرمیوم را به بازار عرضه کرد. این شاسی بلند در قالب طرح فروش نقدی و 100 میلیون تومان گران‌تر از نسخه اکسلنت به مشتریان عرضه می‌شود. در ادامه جزئیات شرایط فروش فونیکس FX پریمیوم ویژه دی ماه را مشاهده می‌کنید:

 

 

 مدیران خودرو (2)

 

مدیران خودرو فونیکس FX پرمیوم را با قیمت ۱ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان در قالب طرح فروش نقدی به بازار عرضه می‌کند که با موعد ۴۵ روز کاری به دست مشتریان خواهد رسید. گفتنی است مدیران خودرو اخیرا قیمت نسخه اکسلنت را ۱ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان در نظر گرفت که نشان می‌دهد نسخه پریمیوم ۱۰۰ میلیون تومان نسبت به اکسلنت گران‌تر است. البته وجود پیشرانه قدرتمندتر در نسخه پریمیوم این اختلاف قیمت را توجیه می‌کند.

 

 مدیران خودرو (3)

 

گفتنی است فونیکس FX پرمیوم از یک موتور 1.6 لیتری توربو TGDI بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 197 اسب بخار و گشتاور 290 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این موتور نیز توسط گیربکس 7 سرعته دوکلاچه تر به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند.

 

از امکانات فونیکس FX پرمیوم می‌توان به ترمز اضطراری، اخطار برخورد از جلو، استارت دکمه‌ای، نورپردازی کابین، در صندوق برقی، سانروف، سیستم صوتی با برند سونی، شارژر بی‌سیم موبایل، اتوهلد، ترمز پارک برقی، دسته دنده الکترونیکی، نمایشگر لمسی مرکزی، دوربین 360 درجه، فرمان کمکی برقی، صندلی برقی راننده و شاگرد، سردکن و گرم کن صندلی‌های جلو، تهویه اتوماتیک دوکاناله، چراغ‌های تمام LED، کروز کنترل آداپتیو، رانندگی نیمه خودران، سیستم رانندگی بین خطوط، رادار خطی، رادار نقطه کور، سنسور نور و باران، سیستم کنترل پایداری و 6 کیسه هوای ده نقطه‌ای اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها