نمایندگی های ایران خودرو شلوغ شدند! فروش فوق العاده 4 محصول ایران خودرو با 4 خودروی سورن‌پلاس دوگانه‌سوز، پارس سال سفارشی (‌ELX)، پارس سال سفارش با موتور XU۷P و راناپلاس + شرایط و جدول

طرح فروش فوق‌العاده چهار محصول ایران خودرو آغاز شد. سورن‌پلاس دوگانه‌سوز، پارس سال سفارشی (‌ELX)، پارس سال سفارش با موتور XU۷P و راناپلاس محصولاتی هستند که برای سه گروه متقاضیان عادی، مادران دارای دو فرزند (و بیشتر) و دارندگان خودروهای فرسوده، عرضه شده است.

نمایندگی های ایران خودرو شلوغ شدند! فروش فوق العاده 4 محصول ایران خودرو 
با 4 خودروی سورن‌پلاس دوگانه‌سوز، پارس سال سفارشی (‌ELX)، پارس سال سفارش با موتور XU۷P و راناپلاس + شرایط و جدول

به گزارش مستقل آنلاین؛ نمایندگی‌های ایران خودرو از روز گذشته همزمان با آغاز فروش فوق‌العاده چهار محصول این شرکت با ازدحام جمعیت مواجه شدند. اما چرا مردم به نمایندگی‌ها هجوم آوردند؟

فروش فوق العاده ایران‌ خودرو تا 25 دی ادامه پیدا کرد.

روز گذشته طرح فروش فوق‌العاده چهار محصول ایران خودرو آغاز شد. سورن‌پلاس دوگانه‌سوز، پارس سال سفارشی (‌ELX)، پارس سال سفارش با موتور XU۷P و راناپلاس محصولاتی هستند که برای سه گروه متقاضیان عادی، مادران دارای دو فرزند (و بیشتر) و دارندگان خودروهای فرسوده، عرضه شده است.

چرا نمایندگی‌های ایران خودرو شلوغ شدند؟

همچون سنوات گذشته قرار بود متقاضیان با مراجعه به سایت فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو اقدام به ثبت خرید کنند. اما از روز گذشته این سایت از دسترس خارج شد و این مشکل تا به امروز هم ادامه داشت.

بدین ترتیب مشتریان برای اینکه از قافله فروش آبی‌های جاده مخصوص عقب نمانند به نزدیک‌ترین نمایندگی ایران خودرو مراجعه کردند. حجم بالای تقاضا باعث شد تا از روز گذشته این نمایندگی‌ها با ازدحام جمعیت مواجه شوند و حتی صف‌های طولانی در آن‌ها تشکیل شود.

با این حال کاری از دست نمایندگی‌ها هم ساخته نبود و متصدیان، مشتریان را به صبوری تا رفع مشکلات فنی و بازیابی سایت دعوت می‌کردند. البته برای مشتریانی که در چهل و یک دوره قرعه‌کشی فروش محصولات ایران خودرو موفق به خرید خودرو نشده‌اند، یک روز معطلی برای رفع مشکلات اینترنتی چندان سخت و طاقت‌فرسا نیست.

تداوم اختلال در فروش؛ رانت جدید برای دارندگان اینترنت پرسرعت

طبق ادعای خودروساز دولتی از ساعاتی پیش اختلال ورود به سایت ایران خودرو رفع شده است. با این حال همچنان پیگیری‌ها از سرعت بسیار پایین سایت و عملکرد آن دارد. تا جایی که هنوز ثبت‌نام میسر نیست. گویا رانت موجود در این طرح، گذشته از هجوم مشتریان به نمایندگی‌ها باعث مراجعه گسترده مردم به سایت فروش اینترنتی هم شده است.

البته این اتفاقی است که پیش از طرح‌های قرعه‌کشی هم همواره رخ می‌داد و در زمان‌های فروش سایت خودروسازان از دسترس بسیاری از شهروندان خارج می‌شد. حال علاوه بر رانت مادران دارای بیشتر از یک فرزند و مالکان خودروهای فرسوده، کسانی هم که به اینترنت‌های دولتی (بدون فیلتر) و پرسرعت دسترسی دارند در طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو صاحب رانت شده‌اند.

با توجه به مشکلات پیش‌آمده ایران خودرو مهلت ثبت‌نام این طرح را که تا پایان روز سه‌شنبه (٢٠ دی ماه) بود، یک روز دیگر، یعنی چهارشنبه، ۲۱ دی ماه، تمدید کرد.

شرایط فروش فوق‌العاده و ثبت نام ایران خودرو

طرح جدید فروش فوق‌العاده محصولات ایران خودرو از روز گذشته آغاز شد که البته با توجه با اختلال سایت فروش، عملا دیروز ثبت‌نامی صورت نگرفت. بر این اساس متقاضیان واجد شرایط تا پایان روز ۲۱ دی ۱۴۰۱ مهلت دارند تا در این طرح شرکت کنند.

این طرح ویژه متقاضیان عادی، خودروهای فرسوده و مادران و با مهلت تحویل ۹۰ روزه است. سورن پلاس، پارس ELX، پارس سال سفارشی و رانا پلاس چهار محصولی هستند که در طرح جدید فروش فوق‌العاده عرضه می‌شوند. برای دریافت قیمت خودرو های عرضه‌شده و جزئیات بیشتر جدول زیر را مطالعه کنید.

اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کد ملی و شماره تلفن همراه به‌نام فرد ازجمله شرایط این طرح محسوب می‌شود. نداشتن الزام برای ارائه گواهی‌نامه ازجمله امتیازاتی است که‌ برای‌ مادران دارای بیشتر از یک فرزند در نظر گرفته شده است.

 

فروش فوق العاده ایران خودرو

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها