100 میلیون تومان بگیر در ازای آن کارت ملی اجاره بده!

یک روزنامه از رونق بازار اجاره کارت ملی برای معامله خودرو در بورس کالا گزارش دارد. به نوشته این روزنامه کارهای ملی تا ۱۰۰ میلیون تومان اجاره داده می‌شوند!

100 میلیون تومان بگیر در ازای آن کارت ملی اجاره بده!

به گزارش مستقل آنلاین؛ روزنامه آرمان نوشت: کارت ملی شما را 100 میلیون تومان خریداریم این سخنان یک پرنده فروش است که مدعی است تنها برای کد ملی اشخاص حاضر به پرداخت این میزان پول است.

روزنامه آرمان از رونق بازار اجاره کارت ملی برای معامله خودرو در بورس کالا گزارش دارد. به نوشته این روزنامه کارهای ملی تا ۱۰۰ میلیون تومان اجاره داده می‌شوند!

به گزارش آرمان امروز، معاملات خرید خودرو در بورس کالا نشان می دهد در هفته‌های گذشته صف‌های طولانی برای عرضه خودرو در بورس کالا تشکیل شده. هر فرد دارای کارت ملی که بالای 18 سال سن دارد و از سال 98 تا کنون خودرویی به نام داشته یا دارد، نمی‌تواند از طریق بورس کالا صاحب خودرو شود. در واقع اصلی‌ترین شرط برای خرید خودرو بورسی، داشتن کارت ملی و نداشتن خودرو از 4 سال قبل تا به امروز است.

در ادامه این گزارش آمده است: کارت ملی شما را 100 میلیون تومان خریداریم این سخنان یک پرنده فروش است که مدعی است تنها برای کد ملی اشخاص حاضر به پرداخت این میزان پول است . مبلغی بالایی که در شرایط سخت اقتصادی حاکم قطعا افراد زیادی را وسوسه می کند تا به این درخواست تن دهند. اما اینکه این افراد با کارت ملی چه درآمدی کسب می کنند که حاضرند بابت آن 100 میلیون بپردازند موضوعی است که بررسی ها از رانتی بزرگ در بورس کالا حکایت دارد. چرا که علی رغم سودی که خودروسازان از عرضه محصولات خود در بورس کالا می کنند، اما عدم عرضه مناسب و تورم انتظاری حاکم باعث شده تا بازار آزاد همچنان قیمت خود را بر اساس نرخ دلار 40 هزار تومانی منطبق کند. 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها