افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان در بودجه 1402؟!

احسان ارکانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بیان کرد: همه ما قبول داریم که دولت یکسری مشکلات از لحاظ بودجه دارد، اما وضعیت معیشتی بازنشستگان هم خوب نیست و باید ترتیبی داد تا حقوق آنان در سال آینده افزایش بیشتری نسبت به سال‌های قبل داشته باشد.

افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان در بودجه 1402؟!

به گزارش مستقل آنلاین؛ عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: باید حقوق بازنشستگان به ویژه آن دسته از بازنشستگانی که دریافتی کمی دارند، در بودجه سال آینده افزایش پیدا کند.

احسان ارکانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، با انتقاد از حقوق کم بازنشستگان، اظهار داشت: حقوق بازنشستگان باید متناسب با نرخ تورم باشد تا آنان بتوانند زندگی خود را به خوبی بگذرانند.

وی بیان کرد: همه ما قبول داریم که دولت یکسری مشکلات از لحاظ بودجه دارد، اما وضعیت معیشتی بازنشستگان هم خوب نیست و باید ترتیبی داد تا حقوق آنان در سال آینده افزایش بیشتری نسبت به سال‌های قبل داشته باشد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به اینکه در آستانه بررسی لایحه بودجه سال آینده در مجلس شورای اسلامی هستیم، لازم است حقوق بازنشستگان به ویژه آن دسته از بازنشستگانی که دریافتی کمی دارند، افزایش قابل توجهی داشته باشد.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان هم از جمله مسائلی است که هرازچندگاهی مطرح می‌شود اما در نهایت به جایی نمی‌رسد. دولت باید این موضوع مهم را هم در برنامه خود داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها