چتر «بیمه تعاون» گسترده تر می شود

به گزارش پایگاه خبری خرد و کلان، بیمه تعاون در حوزه چشم انداز خود کسب رتبه «یک» شاخص های در سهم بازار، EPS در صنعت بیمه، سرعت پرداخت خسارت، برند در صنعت بیمه، سرانه فروش غیرمستقیم، رضایت شبکه فروش، رضایت کارکنان، متوسط سطح پرداخت به کارکنان و برداشت مشتری از انصاف در پرداخت خسارت را هدف گذاری کرده است. اما کسب این این هداف چگونه ممکن است و چه ابزارهایی برای تحقق آن ها نیاز است؟

چتر «بیمه تعاون» گسترده تر می شود

 

شرکت بیمه تعاون با هدف کسب رتبه «یک» در بازار بیمه کشور، توسعه فعالیت های خود را آغاز کرده است.

به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون به نقل از پایگاه خبری خرد و کلان، این شرکت در حوزه چشم انداز خود کسب رتبه «یک» شاخص های در سهم بازار، EPS در صنعت بیمه، سرعت پرداخت خسارت، برند در صنعت بیمه، سرانه فروش غیرمستقیم، رضایت شبکه فروش، رضایت کارکنان، متوسط سطح پرداخت به کارکنان و برداشت مشتری از انصاف در پرداخت خسارت را هدف گذاری کرده است. اما کسب این این هداف چگونه ممکن است و چه ابزارهایی برای تحقق آن ها نیاز است؟

توسعه شبکه فروش

یکی از مهمترین ابزارهای افزایش سهم بازار برای شرکت های بیمه، توسعه شبکه فروش است. افزایش سطح تماس مستقیم مشتری با شرکت در قالب افزایش تعداد نمایندگان و شعب، می تواند علاوه بر افزایش میزان فروش، برند شرکت را نیز بیش از پیش تقویت کند.

بیمه تعاون که پیشتر ۳۱ شعبه در سراسر کشور داشت، به تازگی با افزودن باجه لاهیجان، زمینه ارائه خدمات بیشتر به مشتریان را فراهم کرده است. در کنار این، با جذب تعدادی نماینده و مشاور فروش جدید، شبکه مویرگی فروش بیمه تعاون گسترش یافته است.

تقویت بدنه کارشناسی

واقعیت این است که ارائه خدمات مطلوب به مشتریان صنعت بیمه تنها با افزایش تعداد شعب و نمایندگان ممکن نیست، بلکه بدنه کارشناسی قوی و پشتیبانی از فروشندگان بیمه، نقش مهمی در تحقق این اهداف دارد. جلوگیری از قطع سامانه ها، پاسخگویی به نیازهای مشتریان در زمان مورد نیاز و پرداخت درست و کامل خسارت، تنها بخشی از پارامترهایی است که بیمه گران باید مدنظر داشته باشند.

شرکت بیمه تعاون با تکمیل کادر فنی در حوزه هایی مانند فناوری اطلاعات و کارشناس خسارت، تلاش کرده است بدنه کارشناسی را تقویت کرده و با این رویکرد، خدمات دهی به مشتریان را تسریع و تسهیل کند.

ورود به حوزه های نو

«اینشورتاک» را می توان یکی از حوزه های جدید در بهبود عملکرد صنعت بیمه دانست. واقعیت این است که «بیمه» به جز بخش اجباری اش، چیزی جز مذاکره نیست و مذاکره نیز چیزی جز «فنون مذاکره» نمی تواند باشد. «اینشورتاک» که رویدادی به منظور معرفی و جذب افراد توانمند در حوزه مذاکره بیمه ای است، پس از برگزاری موفق در دوره اول، اکنون وارد دوره دوم شده و با نگاه حرفه ای تر، قصد دارد فرایندهای تازه ای در حوزه ارائه و معرفی قراردادها و پوشش های بیمه ای را معرفی کند.

تقویت فعالیت های آنلاین

بیمه تعاون ضمن افزایش همکاری با پلتفرم های حوزه فروش، در حوزه صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت دیجیتال نیز اقدامات قابل توجهی را عملیاتی کرده است. معرفی پلتفرم «دکتر بیمه» به عنوان زیرساخت انحصاری شرکت و نیز هدف گذاری برای رسیدن به نیمی از فروش شرکت بیمه صورت آنلاین با حفظ سهم شبکه فروش سنتی، نشان می دهد که این حوزه در حال تقویت شدن است.

مجموعه این اقدامات از گسترده شدن چتر بیمه تعاون حکایت دارد، به گونه ای که می توان انتظار داشت در آینده نزدیک، این شرکت به باشگاه «دو هزار میلیاردی» های صنعت بپیوندند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها