با افزایش موارد ابتلا به کرونا در چین؛

قیمت سنگ آهن کاهش یافت

قیمت سنگ آهن در ابتدای هفته جاری با توجه به افزایش موارد ابتلا به کووید – ۱۹ در چین کاهش یافت، این در حالی است که از ابتدای کاهش محدودیت‌های کرونایی در چین و با توجه به افزایش تقاضا، قیمت سنگ آهن افزایش یافته بود.

 قیمت سنگ آهن کاهش یافت

 

به گزارش روابط عمومی ایمپاسکو، یک اپیدمیولوژیست ارشد در چین اعلام کرد که این کشور در اولین موج از سه موج مورد انتظار ابتلا به کرونا در زمستان سال جاری قرار دارد که بسیاری از مردم را مجبور به ماندن در خانه کرده است.

بر اساس گزارش فست مارکتس، معیار ۶۲ درصدی جریمه آهن وارداتی به شمال چین، صبح روز دوشنبه (نخستین روز هفته) ۳.۲ درصد کاهش یافت و به ۱۰۸.۷۹ دلار در هر تن رسید.

پرمعامله‌ترین قرارداد سنگ آهن برای تحویل در ماه می در بورس کالای دالیان چین، با ۳.۷ درصد کاهش به ۷۹۳.۵۰ یوان (۱۱۳.۷۵ دلار) در هر تن رسید.

آتیلا ویدنل مدیرعامل شرکت نوگیت کامودیتی گفت: افزایش موارد ابتلا به کووید – ۱۹ در چین «ممکن است بخش فزاینده‌ای از جمعیت عصبانی را تحریک کند که منتظر موج فعلی در خانه باشند و همین مساله فعالیت‌های اقتصادی در این فرآیند را از بین ببرد.

عقب نشینی بازار مبتنی بر موارد گسترده‌ای بوده است، حتی زمانی که پکن در بیانیه‌ای روز جمعه پس از یک جلسه تعیین دستور کار، متعهد شد بر ثبات اقتصاد ۱۷ تریلیون دلاری خود در سال ۲۰۲۳ تمرکز کند و تعدیل‌های سیاستی را برای اطمینان از رسیدن به اهداف کلیدی افزایش دهد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها