فعالیت دوایر ارزی بانک توسعه تعاون در سطح استانها در حال گسترش است

مدیر امور بین الملل بانک توسعه تعاون از گسترش فعالیت دوایر ارزی بانک در سطح استانها خبر داد.

فعالیت دوایر ارزی بانک توسعه تعاون در سطح استانها در حال گسترش است

فرشید طهمورثی مدیر امور بین الملل بانک توسعه تعاون در جلسه مدیریت شعب استان کرمان اظهار داشت: ساماندهی و راهبری فعالیت ارزی واحدهای فعال در سطح کشور طی دوره های اخیر انجام پذیرفته است.

وی افزود: استان کرمان به لحاظ حجم تبادلات بازرگانی و ارتباطات اقتصادی بین المللی در سطح کشور از موقعیت ویژه ای برخوردار بوده است و توسعه آموزش ها در استان و ایجاد ساختار برای گسترش فعالیت ارزی در استان حائز اهمیت است.

مدیر امور بین الملل بانک توسعه تعاون گفت: مناطق جغرافیایی که به لحاظ حضور تعاونگران و کارآفرینان و جامعه هدف بانک واجد مزیت برای گسترش خدمات ارزی هستند در اولویت برنامه های امور بین الملل بانک قرار دارند.

طهمورثی تاکید کرد: فعالیت ارزی از راهبردی ترین بخش هایی است که سیستم بانکی کشور در تلاش برای ایجاد مزیت رقابتی است و بانک هایی که خدمات ارزی را به نحو مناسبی به متقاضیان عرضه می کنند شانس بیشتری برای تعامل با مشتریان موفق و صادر کنندگان و فعالین بازرگانی خواهند داشت.

وی خاطر نشان کرد: شناسایی مشتریان و متقاضیان ارزی حائز اهمیت است و دستور العمل ارائه شده از سوی بانک توسعه تعاون برای شناخت و ارتباط موثر با مشتریان ارزی اقدامی ممتاز و سرآمد در سیستم بانکی کشور بوده است.

طهمورثی گفت: در حال حاضر 16 دایره ارزی در ده استان کشور نسبت به ارائه خدمات اقدام می کنند و تا پایان سال تعداد دوایر به 20 دایره در 14 استان افزایش می یابد.

وی افزود: ارائه خدمات با کیفیت مناسب و رعایت اقدامات احتیاطی ابلاغی از سوی سازمانهای ناظر و بانک مرکزی سرلوحه اقدامات و تدابیر بانک توسعه تعاون در حوزه ارزی بوده است.

در این جلسه عباس ایارده رییس اداره کل خارجه بانک توسعه تعاون و غلامرضا کافی زاده مدیر شعب استان کرمان نیز مطالبی را ارائه نمودند.

در ادامه فرشید طهمورثی مدیر امور بین الملل بانک توسعه تعاون با حضور در شعبه مرکزی و گفتگو با همکاران از جدیدترین وضعیت شعبه و استان برای گسترش فعالیت های ارزی اطلاع یافت.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها