ارائه بسته مالی و معرفی خدماتی کارگزاری بانک صنعت و معدن به مشتریان استان گیلان

کارگزاری بانک صنعت و معدن، در راستای ارائه، خدمات تامین مالی و اعتباری در حورزه کالایی به شرکت‌ها و مشتریان این بانک، سومین گردهمایی با مشتریان بانک صنعت و معدن را پس از مشهد و اصفهان در شهر رشت برگزار کرد.

ارائه بسته مالی و معرفی خدماتی کارگزاری بانک صنعت و معدن به مشتریان استان گیلان

 

به گزارش روابط عمومی بانک صنعت و معدن، نشست شرکت کارگزاری با مشتریان این بانک روز پنجشنبه بیست و چهارم آذرماه در محل سرپرستی بانک صنعت و معدن استان گیلان با حضور ابوالقاسم آزرده مدیر استانی این بانک برگزار گردید.

در این گردهمایی مدیر استانی این بانک مواردی را در حیطه مسایل و مشکلات موجود در تامین نقددینگی و سرمایه در گردش مشتریان عنوان کرد و با هدف رفع مشکلات پیش رو و تسهیل امور، حمایت و همکاری خود را از هر گونه تعامل با کارگزاری عنوان نمود. 

رامین ملماسی مدیر عامل کارگزاری بانک صنعت و معدن نیز در این جلسه علاوه بر معرفی خدمات کارگزاری در حوزه بورس کالا و مباحث تامین مالی بنگاه‌ها و شرکت‌های تولیدی از طریق بازار سرمایه ، استفاده از ابزارهای تامین مالی از جمله اوراق تامین مالی گام و مرابحه برای تامین سرمایه در گردش شرکت‌ها و طرز استفاده از این ابزار‌ها و شرح خدمات کارگزاری در خصوص استفاده از اعتبارات دربحث فایننس و خطوط اعتباری LC را تشریح کرد.

در خاتمه جلسه، شرکت‌ها ضمن معرفی خود سوالاتی مبنی بر حضور در پذیرش کالا و محصول و اوراق اخزا صحبت‌هایی را مطرح کردند و مقرر شد همکاران ما در شعب پیگیر این مباحث باشند.

گفتنی است، کارگزاری بانک صنعت و معدن با توجه به استقبال مشتریان و متقاضیان مصمم است، از این پس جلسات مشابهی را نیز در شهرستان‌های مختلف برگزار کرده و تمامی امکانات مالی و اعتباری خود را با هدف ارتقاء سطح کیفی معاملات کالایی و ارائه تسهیلات مالی به مشتریان در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دهد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها