بزرگترین نمایشگاه‌ها بین المللی پژوهش و فناوری کشور افتتاح شد؛

درخشش صنایع شیر ایران در نمایشگاه «تستا»

آیین افتتاح بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار و دهمین نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی ساخت داخل با حضور وزیر علوم، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، رئیس جهاد دانشگاهی و جمعی از مدیران آموزش عالی کشور و محققان در محل نمایشگاه بین المللی تهران، برگزار شد.

درخشش صنایع شیر ایران در نمایشگاه «تستا»

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، دهمین نمایشگاه ایران‌ساخت و چهارمین نمایشگاه «تستا»  از ۱۹ تا ۲۲ آذرماه، در فضای هفت هزار متر مربع در محل نمایشگاه بین المللی تهران برپا شد.

در سالن شماره ۷ نمایشگاه نمایشگاه تستا و با حضور چهار کشور، وزارت خانه‌ها و شرکت‌های گوناگون دستاوردهای مختلف ساخت و تولید ملی مواد، قطعات، تجهیزات و سیستم‌های مورد نیاز صنایع به نمایش درآمد که شرکت صنایع شیر ایران نیز با برپایی غرفه در این رویداد حضوری فعال دارد.

نشست مدیران صنایع با دانشگاه‌ها، با حضور برخی از معاونان وزارتخانه‌های مختلف و جشنواره نقدیر از پژوهشگران و فناوران برتر،  از جمله رویدادهای جنبی این نمایشگاه است.

در نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن‌بازار به موضوعات جدید علمی مانند متاورس نیز توجه شده است و به مناسبت سال  جهانی علوم پایه یک غرفه نیز به علوم پایه اختصاص یافته است.

رئیس دبیرخانه تستا در روز پایانی نمایشگاه با اشاره به حضورهیئت‌های خارجی در این نمایشگاه گفت: تاکنون ۴۰ تفاهمنامه در این بخش میان طرف های ایرانی و خارجی به امضا رسیده است.

مهدی پاکزاد با اشاره به برگزاری چهارمین دوره نمایشگاه تقاضا ساخت و تولید ایرانی همزمان با بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار افزود: در این دوره تغییراتی را ایجاد شد که طبق آن علاوه بر نیازهای کشور، نیازهای کشورهایی چون ازبکستان، ارمنستان، ترکیه و بوسنی نیز ارائه شده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها