پیام تبریک دکتر رستمی به مناسبت روز حمل و نقل

دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی مس در پیامی فرا رسیدن 26 آذرماه، روز حمل و نقل را به همه تلاشگران این عرصه که نقش بی‌بدیلی در توسعه اقتصادی کشور دارند، تبریک گفت.

پیام تبریک دکتر رستمی به مناسبت روز حمل و نقل

به گزارش مس پرس متن پیام دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به مناسبت روز حمل و نقل به شرح ذیل است:

«به نام خدا»


بر کسی پوشیده نیست که «حمل و نقل» نقش ویژه و حیاتی در تمام سطوح زندگی جوامع بشری دارد و به‌عنوان یکی از ارکان مهم اقتصادی کشور در حکم زیربنای توسعه اقتصادی و پیشرفت کشور است.


در این میان، صنعت مس ایران با تولید کالای ارزشمند «مس» که به تعبیر اقتصاددانان «دماسنج سلامت اقتصاد» است شبکه حمل و نقل پویا، هماهنگ و سازمان یافته با فناوری روز را در سطح شرکت و مناطق تولیدی در استان کرمان و آذربایجان شرقی اجرا و ایجاد کرده است که علاوه بر رفع نیازهای شرکت در حوزه تولید و فروش در مواقع وقوع حوادث ناگوار طبیعی همچون سیل اخیر شهرستان رفسنجان با سازماندهی این ناوگان و شبکه برگ زرینی را در کارنامه حمل و نقل کشور ثبت کرد.

روز حمل و نقل را گرامی می‌داریم و به خانواده بزرگ این بخش مهم کشور به ویژه تلاشگران عرصه حمل و نقل شرکت ملی صنایع مس ایران تبریک می‌گویم و از پروردگار متعال برای ایشان و خانواده‌های گرامی‌شان آرزوی سلامتی، بهروزی و طول عمر دارم.

        علی رستمی
           مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها