آغاز نهضت بومی‌سازی تجهیزات سکسیونرهای فشار قوی و فشار متوسط

قرارداد بومی‌سازی تجهیزات سکسیونرهای فشار قوی و فشار متوسط بین شرکت فولاد هرمزگان جنوب و شرکت یارادان‌صنعت در حاشیه نمایشگاه صنعت برق مبادله شد.

آغاز نهضت بومی‌سازی تجهیزات سکسیونرهای فشار قوی و فشار متوسط

 

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان جنوب، این شرکت در راستای بومی‌سازی تامین قطعات یدکی تجهیزات الکتریکی خود با راه‌اندازی واحد بومی‌سازی دفتر فنی الکتریکال و همکاری بخش بازرگانی و خرید خود، اقدام به شناسایی واحدهای فعال در این حوزه کرده و با عقد قرارداد با شرکت یارادان‌صنعت، به‌منظور تأمین تجهیزات سکسیونرهای فشار قوی و فشار متوسط خود گام مهمی را در راه خوداتکایی برداشته است.

این همکاری در ادامه فعالیت‌های قبلی و به‌شرط اخذ تأییدیه از آزمایشگاه‌های مورد تأیید طی 200 روز جهت اورهال کردن تجهیزات فرسوده صورت خواهد گرفت. این قرارداد با حضور مدیران واحد بومی‌سازی شرکت فولاد هرمزگان و تعدادی از اعضای سندیکای صنعت برق ایران بین این دو شرکت منعقد شد. در این نشست از مهندسین شمس، اکسیری‌فرد، رفیع‌زاده، دیده‌ور و مؤذن از مدیران شرکت فولاد هرمزگان جنوب که در این پروژه همکاری داشته‌اند، قدردانی شد. گفتنی است که شرکت یارادان‌صنعت با 25 سال سابقه در تأمین تجهیزات الکترومکانیکی و قطعات در زمینه ساخت سکسیونر، ارت سویچ و کنتاکت از تولیدکنندگان معتبر این حوزه است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها