یادداشت وجیه اله جعفری معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

کلید واژه "بسیج" و انسجام ملی در توسعه

وجیه اله جعفری معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو در پیامی، هفته بسیج را به بسیجیان و ملت شریف ایران تبریک گفت.

کلید واژه "بسیج" و انسجام ملی در توسعه

 

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، در پیام جعفری به مناسبت هفته بسیج آمده است:

هفته بسیج فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان های والای امام خمینی(ره) به عنوان بنیانگذار بسیج مستضعفین و قدردانی از قشری است که حافظان اسلام و کشور هستند. بسیجیان مخلص و ایثارگر که بیعت و پیوند مستحکم با مقام معظم رهبری دارند، همواره در رخدادهای گوناگون کشور، خوش درخشیده اند و اخلاص این نهاد خدمتگزار؛ موجب شده تا بدون چشمداشت و در گمنامی؛ جهاد در حوزه های مختلف به ویژه اقتصادی را رقم زنند.

مقام معظم رهبری در سخنان 5 آذرماه امسال به درستی فرمودند که"بسیجی بدون داشتن حتی انتظار تشکّر، وارد میدان جهاد و خدمت می‌شود و خطرات آن را به جان می‌خرد."

باید اذعان کرد سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران( ایمیدرو) نیز با تاسی از چنین روحیه ای، در جهادی دیگر؛ همواره با روحیه توسعه نگر و بسیجی وار؛ تحقق برنامه ها در بخش معدن و صنایع معدنی را اولویت قرار داده که هدف آن توسعه مناطق کم برخوردار، رشد تولید، افزایش اشتغال و ارزآوری برای کشورمان است. این سازمان در عرصه "تولید و توسعه"؛ بهره مندی از ظرفیت های کشور برای رشد اقتصاد ملی را به عنوان یک تکلیف دنبال می کند و امید است کلیدواژه "بسیج" که دلالت بر انسجام و یکپارچگی دارد؛ سربلندی و موفقیت را در مسیر توسعه به همراه داشته باشد.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی؛ هفته بسیج را به بسیجیان شجاع و با بصیرت، ایثارگران و خانواده های شهدا و جانبازان گرامی به ویژه کارکنان بسیجی بخش معدن و صنایع معدنی تبریک عرض می کنم و از خداوند بزرگ برای ملت ایران، سرافرازی و سربلندی آرزو دارم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها