آیا نمایندگان به معیشت کارگران و ترمیم حقوق آن‌ها ورود کردند؟

آیا در مورد معیشت و ترمیم حقوق کارگران و بازنشستگان در جلسه وزیر کار و معاونانش با کمیسیون اجتماعی مجلس صحبت شد؟ لطفی در پاسخ به این سوال گفت: زمان جلسه محدود بود و ما نتوانستیم در مورد این موضوعات با جزئیات وارد شویم. البته وقتی در خصوص یارانه و دهک‌بندی صحبت کردیم بیشتر منظورمان کارگران و کمک به معیشت کارگران بود.

آیا نمایندگان به معیشت کارگران و ترمیم حقوق آن‌ها ورود کردند؟

به گزارش مستقل آنلاین؛ به نقل از ایلنا، سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: وزیر کار و معاونانشان روز گذشته برای اولین بار به کمیسیون اجتماعی مجلس آمدند و نمایندگان مجلس در خصوص موضوعات کلان کشور با ایشان صحبت کردند.

بعد از ظهر روز دوشنبه ۲۳ آبان ماه، صولت مرتضوی، وزیر کار، برای اولین بار بعد از نشستن بر صندلی وزارت، با نمایندگان کمیسیون اجتماعی مجلس دیدار کرد. حسن لطفی (سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس) در مورد این جلسه و موضوعات مطرح شده می‌گوید: وزیر کار و معاونانشان روز گذشته برای اولین بار به کمیسیون اجتماعی مجلس آمدند و نمایندگان مجلس در خصوص موضوعات کلان کشور با ایشان صحبت کردند. 

وی ادامه داد: برنامه‌های وزیر کار برای اشتغال، بررسی چالش‌های اشتغال، سرعت و دقت در دهک‌بندی اقشار جامعه، پیشگیری از آسیب‌ها اجتماعی، مشکلات سازمان بهزیستی که از حداقل امکانات برخوردار هستند، بحث تعاونی‌ها و مسائل مربوط به سازمان فنی و حرفه‌ای از مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در این جلسه بود. 

آیا در مورد معیشت و ترمیم حقوق کارگران و بازنشستگان نیز در این جلسه صحبت شد؟ لطفی در پاسخ به این سوال گفت: زمان جلسه محدود بود و ما نتوانستیم در مورد این موضوعات با جزئیات وارد شویم. البته وقتی در خصوص یارانه و دهک‌بندی صحبت کردیم بیشتر منظورمان کارگران و کمک به معیشت کارگران بود. 

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان گفت: قرار شد در خصوص مسائل اجتماعی مجددا با وزیر کار جلسه برگزار شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها