تقاضای طلا و سکه صعودی شد؛ سکه چقدر گران شد؟

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: از روز گذشته با اعلام تحریم‌های جدید و شرایط سیاسی کشور، قیمت ارز رو به افزایش بوده و قیمت طلا هم متاثر از قیمت ارز است و با آن حرکت می‌کند از این رو قیمت طلا و سکه هم رو به بالا است.

تقاضای طلا و سکه صعودی شد؛ سکه چقدر گران شد؟

به گزارش مستقل آنلاین؛ نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر اظهار داشت: قیمت‌ها در بازار طلا و سکه از امروز مجددا همراه با افزایش قیمت ارز سیر صعودی گرفته به طوری که قیمت امروز سکه نسبت به دیروز 450 هزار تومان افزایش پیدا کرده است.

محمد کشتی‌آرای درباره آخرین وضعیت بازار طلا و سکه اظهار داشت: قیمت‌ها در بازار طلا و سکه از امروز مجددا همراه با افزایش قیمت ارز سیر صعودی گرفته است به طوری که قیمت امروز سکه نسبت به دیروز 450 هزار تومان افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: از روز گذشته با اعلام تحریم‌های جدید و شرایط سیاسی کشور، قیمت ارز رو به افزایش بوده و قیمت طلا هم متاثر از قیمت ارز است و با آن حرکت می‌کند از این رو قیمت طلا و سکه هم رو به بالا است.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: این افزایش قیمت‌ها ارتباطی به موضوعاتی مانند اعتصابات ندارد.

کشتی‌آرای با تاکید بر اینکه حباب سکه روبه کاهش بوده، افزود: حباب سکه نسبت به یک هفته گذشته رو به کاهش بوده و امروز حباب سکه طرح جدید به یک میلیون و 400 هزار تومان رسیده است و می‌توان گفت نرخ حباب به تثبیت رسیده‌ است.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه علی‌رغم افزایش قیمت‌ها روند تقاضا در بازار عادی است، گفت: در روزهایی که قیمت ارز کنترل شده بود روند تقاضا و عرضه در بازار طلا عادی بود اما از روز گذشته که قیمت ارز به سیر صعودی برگشت تقاضا در بازار طلا و سکه هم افزایش یافت.

وی درباره قیمت‌های امروز طلا و سکه اظهار داشت: تا به این لحظه قیمت هر سکه تمام طرح قدیم 15 میلیون و 500 هزار تومان، طرح جدید 16 میلیون و 550 هزار تومان، قیمت نیم سکه 8 میلیون و 950 هزار تومان، ربع سکه 5 میلیون و 950 میلیون تومان و هر سکه یک گرمی 3 میلیون و 350 میلیون تومان است.        

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها