مدیرعامل بیمه «ما» در جمع نمایندگان سه استان کشور عنوان کرد:

ارتقای رفاه عمومی در طرح ملی فرابیمه به پشتوانه بانک ملت و بیمه «ما»

به منظور تدوام آموزش طرح سراسری فرابیمه ما برای شبکه فروش و نمایندگان 3 استان کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و فارس؛ مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت بیمه «ما» و هیات همراه در سرپرستی استان فارس این شرکت حضور یافت.

ارتقای رفاه عمومی در طرح ملی فرابیمه به پشتوانه بانک ملت و بیمه «ما»

 

به گزارش روابط عمومی بیمه «ما»، در راستای آشنایی و آموزش نمایندگان استان های فارس، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر به آخرین جزییات طرح فرابیمه ما، برنامه ای آموزشی با حضور ابراهیم کاردگر، مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره و همچنین مهدیه نعیم حسنی سرپرست قائم مقام مدیرعامل به همراه مهدی شمسایی عضو هیات مدیره و علی اکبر جسور قره باغ مشاور مدیرعامل و سرپرست مدیریت توسعه شبکه فروش و تجارت الکترونیک بیمه «ما»  در شهر شیراز برگزار شد.

بر اساس این گزارش، مدیرعامل شرکت بیمه «ما» در این نشست با معرفی طرح فرابیمه ما به عنوان یک طرح ملی برای خدمت رسانی و ارتقای رفاه عمومی در کشور، خاطرنشان کرد: فرابیمه ما به عنوان جدیدترین همکاری مشترک بیمه «ما» و بانک ملت در قالب ارائه تسهیلات بانکی است که در این پلتفرم بدون نیاز به چک و ضامن و یا مراجعه حضوری به شعب بانکی، در کمتر از 48 ساعت، وام به حساب بیمه نامه بیمه گذاران واریز می شود.

گفتنی است در این دوره، مهدی رضایی مدرس جلسه، نیز ضمن آموزش شخصیت شناسی در خصوص تیم سازی و گسترش شبکه فروش برای نمایندگان، پیرامون نحوه کارکرد ها و مزیت های سامانه فرابیمه ما توضیحاتی را ارائه کرد.

بر اساس این گزارش در این دوره آموزشی روسای شعب شرکت بیمه «ما» در سه شهر یاسوج، بوشهر و شیراز و اعضای انجمن نمایندگان بیمه «ما» در استان فارس حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها