بزرگداشت روز پگاه در شصت‌وهشتمین سال تاسیس

شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران در ۶۸ امین سالروز تاسیس خود با تاکید بر همراهی با مصرف‌کنندگان، بار دیگر قسم خدمت به سلامت جامعه را یاد کرد.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل صنایع شیر ایران (پگاه)، همزمان با فرا رسیدن روز ۱۸ آبان شصت‌وهشتمین سالگرد تاسیس شرکت صنایع شیر ایران (پگاه )، مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت پگاه تهران، عبدالله قدوسی مشاور مدیرعامل صنایع شیر ایران، علیرضا کوهکن مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل صنایع شیر ایران، اعضای هیأت مدیره، معاونان، مدیران، اعضای شورای اسلامی کار و امام جماعت این شرکت در محوطه شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران برگزار شد.

در آغاز برگزاری مراسم بزرگداشت روز پگاه، با اهدای گل و شیرینی از همه کارکنان در بدو ورود استقبال و خوشامدگویی شد.

مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران در آیین گرامیداشت روز پگاه، ضمن عرض تبریک این روز به تمامی همکاران مسئولیت‌پذیر و پرتلاش خود در مجموعه پگاه تهران گفت: پگاه در حالی هفت دهه فعالیت خود را سپری کرده که در این سال‌ها با عزمی راسخ و تکیه بر نیروی انسانی توانمند و پرتلاش توانسته است با اجرای رسالت و مسئولیت خود که همانا تولید محصولات کیفی است، کارنامه‌ای درخشان ارائه دهد و نام و جایگاه خود را بیش از پیش در جامعه به‌عنوان شرکتی سلامت‌محور مطرح کند.

سیدجعفر میر، کسب توفیق در مجامع دوره‌ای صنایع شیر ایران را مرهون تلاش همه همکاران و پرسنل زحمتکش شرکت دانست.

میر تصریح کرد: امید است مجموعه پگاه تهران با ادامه روند رو به رشد در مسیر تعالی و کسب موفقیت‌های بیشتر در همه زمینه‌ها که درنهایت منجر به افزایش سود شرکت شده و عواید آن نیز نصیب همه نیروها می‌شود، گام برداشته و در این راه از هیچ کوششی دریغ نشود.

بنابر این اعلام، در این آیین و به پاس قدردانی از زحمات پرسنل شرکت، هدایای نقدی به تمامی پرسنل پرداخت و علاوه‌بر آن به مناسبت ۶۸ سالگی پگاه، به قید قرعه به ۶۸ نفر از همکاران این شرکت جوایزی اهدا شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها