مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت ملی فولاد ایران:

دستورالعمل های اجرایی و سیستم رتبه بندی به مجتمع های فولادی ابلاغ شد

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت ملی فولاد ایران از ابلاغ دستورالعمل های اجرایی و سیستم رتبه بندی ایمنی، بهداشت و محیط زیست در مجتمع های فولادی تابعه این شرکت خبر داد.

دستورالعمل های اجرایی و سیستم رتبه بندی به مجتمع های فولادی ابلاغ شد

 

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو ، فاطمه نعیمی، مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت ملی فولاد ایران با بیان مطلب فوق در خصوص اقدامات انجام شده از سوی این شرکت اظهار داشت : در بازه زمانی 8 مرداد تا 12 مهرماه سال جاری برنامه های بازدید و برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی برای واحدهای " "HSE طرح های هفتگانه فولادی اجرا شد.

وی افزود: در این بازه زمانی در مباحث سیستمی و مدیریتی 80 سوال و در مباحث فنی و عملیاتی 111 سوال برای شرکت کنندگان طرح و راجع به آن ها آموزش های لازم ارائه و بازخوردهای آن ها جمع آوری شد.

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت ملی فولاد ایران با اشاره به ضرورت برگزاری این برنامه ها و بازرسی از طرح های تابعه به منظور دستیابی به نتایج کلی و فرصت های بهبود، خاطر نشان کرد : در مبحث تدوین مستندات بالادستی موضوعاتی همچون ایجاد سیستم، رتبه بندی پیمانکاران، یکپارچه سازی دستورالعمل های”HSE” تمام مجتمع های فولاد، تدوین راهنمای گزارش دهی، تدوین راهنمای مدیریت پسماند مطرح و نسبت به اجرایی شدن آن ها تاکیدهای لازم صورت گرفت.

نعیمی درخصوص برگزاری کلاس ها و جلسات آموزشی افزود: برگزاری دوره آموزش مدیریت ایمنی فرایند (پی اس ام )با توجه به ماهیت فرایندی مجتمع های احیاء، برگزاری دوره آموزشی سیستم فرماندهی رویداد (ای سی اس)، آموزش اصول بازرسی ایمنی عملیات و برگزاری دوره های تخصصی ایمنی در چهار حوزه ایمنی کار در ارتفاع ، داربست بندی، باربرداری و ایمنی برق ازجمله مهمترین اقداماتی است که طی مدت یادشده در طرح های فولادی تابعه این شرکت انجام شده است.

مدیر واحد مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت ملی فولاد ایران تصریح کرد: برگزاری نشست های هم اندیشی و تورهای مدیران ایمنی، بهداشت و محیط زیست مجتمع های فولادی و تدوین و اجرای مکانیزم ممیزی داخلی “HSE" شرکت ملی فولاد ایران ، از مهمترین اقدامات صورت گرفته در این حوزه است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها