قابلیت جدید تلگرام با زبان فارسی + جزییات

‌در این اپدیت تگلرام برای کاربران پریمیوم، قابلیت تبدیل صوت ویدیو مسیج های دایره ای، به متن را اضافه کرده که برای حرفها با زبان فارسی هم کار میکند. تا پیش از این قابلیت فقط برای وویسها قابل استفاده بود.

قابلیت جدید تلگرام با زبان فارسی + جزییات

‌به گزارش مستقل آنلاین؛ تلگرام اپدیت جدیدش را عرضه کرد. 

‌ مهمترین قابلیت این اپدیت، اضافه شدن قابلیت Topic یا موضوع برای گروه هاست و ادمین ها با استفاده از آن میتوانند برای گروهشان دسته بندی های مختلف تعیین کنند تا اعضای گروه پیامهایشان را در موضوع مرتبط قرار بدهند. چیزی مشابه چنلها در مسنجر دیسکورد.

بدین صورت بحثهای مختلف گروه با هم قاطی نمی شوند و علاقه مندان به بحث خاصی میتوانند فقط پیام های مرتبط با آن را مشاهده کنند. 

این قابلیت تنها برای گروه های بالای 200 نفر قابل فعال شدن هست و هنوز نمیشه اون رو برای گروه هایی که به کانالها متصل شدن فعال کرد. برای تست این قابلیت میتونین به گروه @TheForum مراجعه کنید. با وارد شدن به این گروه، زدن دکمه سه نقطه و در نهایت View Topics میتونین موضوعات این گروه رو مشاهده کنید. 

‌تلگرام امکان استفاده از چند ایدی به صورت همزمان رو فعال کرده و کسانی که در حراجی اخیر این شرکت (که قبلا در موردش حرف زدیم (https://t.me/TechTube/6839)) ایدیی رو خریداری کردن، میتونن اون رو به اکانت، کانال یا گروهشون متصل کنن و همزمان چند ایدی داشته باشن. کاربر میتونه هر ایدی رو هر وقت که بخواد فعال یا غیرفعال کنه تا با غیرفعال شدنش بقیه کاربران نتونن با اون ایدی بهش پیام بدن. 

این قابلیت فعلا مختص ایدی های خریده شده در حراجی هست ولی تلگرام گفته در اینده هم امکان خرید و فروش ایدیهای عادی رو هم فراهم خواهد کرد که بعد از خرید یا فروش اونها، میتونین از چند ایدی به صورت همزمان استفاده کنید. 

‌در این اپدیت تگلرام برای کاربران پریمیوم، قابلیت تبدیل صوت ویدیو مسیج های دایره ای، به متن را اضافه کرده که برای حرفها با زبان فارسی هم کار میکند. تا پیش از این قابلیت فقط برای وویسها قابل استفاده بود. 

‌ در اندروید هم حالا با بزرگ و کوچیک کردن اندازه فونت در تنظیمات، برخلاف سابق که فقط اندازه متن تغییر میکرد، حالا کل المان چت تغییر اندازه میدن و بزرگ و کوچیک میشن.  

 

منبع: تک توب

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها