بازدید مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو، همزمان با شروع دومین دوره آموزش کارور دستگاه حفاری در مرکز تحقیقات مواد معدنی یزد

مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو، همزمان با شروع دومین دوره آموزش کارور دستگاه حفاری در مرکز تحقیقات مواد معدنی یزد بازدید کرد.

بازدید مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو، همزمان با شروع دومین دوره آموزش کارور دستگاه حفاری در مرکز تحقیقات مواد معدنی یزد

 

به گزارش روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، دکتر ملاطاهری مدیر آموزش،پژوهش و فناوری ایمیدور در روز یک شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۰۸ از بخش های مختلف مرکز تحقیقات مواد معدنی یزد بازدید به عمل آورد.

بازدید دکتر ملاطاهری با شروع به کار چهارمین دوره آموزش کارور دستگاه حفاری در مرکز تحقیقات مواد معدنی یزد صورت پذیرفت و ایشان از نزدیک در جریان روند آموزشی کارآموزان قرار گرفت.

دوره آموزشی فوق با حمایت مالی ایمیدرو و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، با هدف توانمند سازی نیروی انسانی در جهت پیشبرد طرح های اکتشافی کشور طراحی گردید که هم اکنون با تعداد ۱۸ نفر کارآموز از سراسر کشور در محل مرکز تحقیقات مواد معدنی یزد درحال برگزاری می باشد.

مدیر آموزش،پژوهش و فناوری ایمیدور در جریان این بازدید عنوان کرد: در حال حاضر با توجه به گسترش فعالیت های اکتشافی در حوزه معدن و به دنبال آن افزایش تعداد دستگاه های حفاری،تأمین نیروی توانمند و ماهر در جهت راهبری این دستگاه ها امری ضروری می باشد، از اینرو ایمیدرو رسالت خود را در جهت تربیت نیروی ماهر و تکمیل این زنجیره در حوزه طرح های اکتشافی کشور قرار داده تا روز به روز شاهد پیشرفت و آبادانی کشور باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها