تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بانک توسعه تعاون از 2500 میلیارد ریال گذشت

بانک توسعه تعاون از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه 2502 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت کرده است.

تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بانک توسعه تعاون از 2500 میلیارد ریال گذشت

به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون، در 6 ماه اول امسال 1833 فقره تسهیلات ازدواج پرداخت شده است.

این گزارش می افزاید، تعداد تسهیلات پرداختی از فروردین تا شهریور ماه سیر صعودی داشته است به نحوی که در ماه اول سال 141 فقره تسهیلات ازدواج پرداخت شد که در شهریورماه به 1612 فقره رسیده است.

براین اساس، با توجه به عملکرد مناسب شعب بانک توسعه تعاون در سراسر کشور میزان افراد در صف انتظار دریافت تسهیلات به شدت کاهش یافته است.میزان افراد در صف انتظار تا پایان شهریور 220 نفر بوده است که به محض تکمیل مدارک نسبت به کارسازی تسهیلات آنها اقدام می شود.

تسهیلات قرض الحسنه (https://ttbank.ir/s/mfak5I) ازدواج به کلیه زوج هایی که تاریخ عقد آنها از 1397/01/01 است و تاکنون تسهیلات قرض الحسنه ازدواج دریافت نکرده اند ، پرداخت می شود.برای هر یک از زوج ها یک میلیارد و دویست میلیون ریال و با دوره باز پرداخت 10 ساله اعطا می شود.

تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در سال 1401 برای زوج های زیر بیست و پنج سال و زوجه های زیر بیست و یک سال یک میلیارد و پانصد میلیون ریال تعیین شده است.

مسوولان شعب مکلفند مبتنی بر اعتبار سنجی متقاضیان ، حداکثر با اخذ سفته از متقاضی و یا یک ضامن معتبر نسبت به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج اقدام کنند.

گفتنی است ، با عنایت به مفاد ماده 50 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، افراد مندرج در قانون مذکور مشمول اخذ تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به میزان دو برابر افراد عادی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها