بیمه دانا به موتورسواران شهرستان گرگان کلاه ایمنی اهدا کرد

شعبه گرگان بیمه دانا به مناسبت بزرگداشت و تکریم هفته نیروی انتظامی، به موتورسواران شهرستان گرگان تعدادی کلاه ایمنی اهدا کرد.

بیمه دانا به موتورسواران شهرستان گرگان کلاه ایمنی اهدا کرد

به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی و تقدیر از زحمات ایشان و در راستای ترویج فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی در شهر‌ها و کاهش تلفات در بین موتورسواران، مراسمی با حضور سرهنگ محمود شهرکی رئیس پلیس راه استان گلستان، سرهنگ عباس مهاجر بسطامی رئیس پلیس راهور و سرهنگ شایان رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان گلستان و هیات همراه برگزار و تعدادی کلاه ایمنی از طرف بیمه دانا به موتورسواران شهرستان گرگان اهداء شد.

در این نشست صمیمانه، میرحسینی نژاد رئیس شعبه گرگان با اهدای گل و لوح تقدیر، ضمن قدردانی از همکاری همه جانبه پلیس راهور و پلیس راه استان در اجرای طرح‌های ایمنی و برنامه‌ریزی جهت کاهش تلفات جاده‌ای و ارتقای فرهنگ ترافیک اظهار داشت: همه ما باید تلاش کنیم تا با فرهنگ‌سازی و رعایت کامل قوانین و مقررات و بهره‌گیری از آموزش‌های لازم، شاهد کاهش تلفات و سوانح جاده‌ای باشیم.

در ادامه این نشست، سرهنگ شهرکی ضمن تقدیر از اقدام شایسته بیمه دانا گفت: بیشترین علت مرگ موتورسواران در هنگام تصادف، ضربه به سر است که امیدواریم ایشان برای حفظ ایمنی و جان خود از این پس حتما از کلاه ایمنی استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها