ویژگی های جدید واتساپ که اضافه می شوند + لیست

۷ تغییر بزرگ واتساپ به تفصیل شرح داده شده که البته در حال حاضر در دست توسعه، در حال آزمایش یا ارائه به کاربران واتس اپ در سراسر دنیا است.

ویژگی های جدید واتساپ که اضافه می شوند + لیست

به گزارش مستقل آنلاین؛ تغییرات عمده‌ای در واتس‌اپ در حال انجام بوده و جزئیات ۷ تغییر جدید در این پیام‌رسان فاش شده است. این مسائل برنامه را برای همیشه تغییر خواهد داد.

طبق گزارش  روزنامه سان، واتس‌اپ به طور مداوم روی ویژگی‌های جدید برنامه خود کار و این ویژگی‌های نو را در برنامه بتا ایجاد و آزمایش می‌کند.

پس از آزمایش این ویژگی‌های جدید، متخصصان فناوری در «وابتا اینفو» (WABetaInfo) برنامه را بررسی می‌کنند تا دقیقا آن تغییراتی را که انجام گرفته فاش کنند.

اکنون ۷ تغییر بزرگ به تفصیل شرح داده شده که البته در حال حاضر در دست توسعه، در حال آزمایش یا ارائه به کاربران در سراسر دنیا است.

این تغییرات شامل یک برگه برای مشترکان است که به شما امکان می‌دهد گروه‌هایی از گروه‌های دیگر ایجاد کنید. پیشتر واتس‌اپ از امکان ویرایش متون ارسالی برخوردار نبود، اما اکنون و بر اساس تغییرات جدید، ویژگی امکان ویرایش متونی که قبلا ارسال شده نیز به قابلیت‌های آن افزوده شده است.

ویژگی‌های در حال توسعه واتس آپ

برخی از بزرگ‌ترین تغییرهای انجام شده به این شرح است:

۱. طراحی مجدد برنامه ویندوز با نوار کناری برنامه واتس آپ برای دسترسی سریع به چت‌ها، به روز رسانی‌های وضعیت، تنظیمات و نمایه.

۲.برگه گروه‌های جدید برای ایجاد گروه‌هایی جدید از درون چت گروهی.

۳. امکان ویرایش پیام‌های متنی ۱۵ دقیقه پس از ارسال.

۴. توانایی واکنش به «به‌روز رسانی وضعیت».

۵. بر اساس تغییرات جدید، حداکثر چهار واکنش مختلف می تواند در حباب‌های چت ظاهر شود.

۶. پیوند دادن به شرح‌ها هنگام اشتراک‌گذاری «به‌روزرسانی‌های وضعیت»

۷. ویژگی‌های جدید برای «واتس آپ تجاری» (WhatsApp Business)، از جمله سفارش مجدد مجموعه‌ها.

منبع: همشهری


 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها