سی‌‌وششمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک رفاه کارگران برگزار شد

سی‌‌وششمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک رفاه کارگران برگزار و برندگان خوش‌شانس این دوره انتخاب شدند.

سی‌‌وششمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک رفاه کارگران برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران (https://www.refah-bank.ir/)، این قرعه‌کشی با حضور دکتر نجات امینی نایب‌رئیس هیات مدیره بانک (https://www.refah-bank.ir/Nejat-Amini) و اعضای هیات نظارت بر امر قرعه‌کشی شامل نمایندگان دادستان کل کشور و بانک مرکزی برگزار و بر اساس آن بیش از 243 هزار حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز به عنوان برندگان این دوره انتخاب شدند. 

عضو و نایب‌رئیس هیات مدیره بانک رفاه کارگران  (https://www.refah-bank.ir/Nejat-Amini)طی سخنانی در این مراسم بخش عمده جامعه هدف بانک رفاه کارگران (https://www.refah-bank.ir/) را بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی خواند که عموما حداقل دستمزد را دریافت می‌کنند و از نظر درآمدی جزو طبقات ضعیف جامعه محسوب می‌شوند و به همین دلیل بانک رفاه سعی کرده است تا به روش‌های مختلف از آنان حمایت کند. 

دکتر نجات امینی (https://www.refah-bank.ir/Nejat-Amini) افزود: بانک رفاه کارگران (https://www.refah-bank.ir/) در سال‌های اخیر توجه بیشتری به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به بازنشستگان و مستمری‌بگیران داشته است. پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه یکی از ابزارهای حمایتی بانک رفاه از این افراد به شمار می‌رود و بانک سعی کرده است از ابزارها و روش‌های دیگری مانند خرید اقساطی کالا و خدمات در قالب طرح "رفاه کالا"، از آنان حمایت کند.  

لازم به ذکر است، جوایز سی‌‌وششمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک رفاه کارگران (https://www.refah-bank.ir/) شامل، 140 فقره جایزه ویژه نقدی هر یک به ارزش یک میلیارد ریال، 1040 فقره کمک هزینه خرید لوازم خانگی تولید داخل هر یک به ارزش 500 میلیون ریال، 2040 فقره کمک هزینه خرید صنایع دستی هر یک به ارزش 100 میلیون ریال، 6400 فقره کمک هزینه تحصیلی هر یک به ارزش 50 میلیون ریال و 233.790 جایزه نقدی 2 میلیون ریالی می‌شود. 

گفتنی است، اسامـی بـرندگان سی‌‌وششمین دوره قـرعـه‌کشی حساب‌هــای قـرض‌الـحسنه پس‌انـداز بـانک رفـاه کـارگران بـه زودی از طـریق سایت بـانک رفـاه کـارگـران بـه نشانی  www. refah-bank.ir  (https://www.refah-bank.ir/)منتشر و جوایز مربوطه به حساب ایشان واریز خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها