در نیمه اول ١٤٠١؛

بانک صادرات ایران به ١٥٧ هزار نفر وام قرض‌الحسنه پرداخت کرد

بانک صادرات ایران در نیمه اول سال جاری بیش از ١٥٧ هزار فقره وام قرض‌الحسنه به ارزش بالغ بر ١٣٥ هزار میلیارد ریال به متقاضیان در سطح کشور پرداخت کرد.

بانک صادرات ایران به ١٥٧ هزار نفر وام قرض‌الحسنه پرداخت کرد

 

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک از ابتدای فروردین تا نیمه مهرماه سال جاری با پرداخت ١٣٥ هزار و ٥٤ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به ١٥٧ هزار و ٥٩١ نفر از متقاضیان واجد شرایط، نقش سازنده خود را در بهبود سطح معیشت و اقتصاد خانواده‌ها در سراسر کشور و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی ایفا کرد.

این بانک به منظور تقویت اقتصادی خانواده‌ها و کمک به تشکیل خانواده و استقلال شغلی و معیشتی از طریق تقویت بنیه مالی و اشتغال‌زایی خانواده‌ها، پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه را همچنان با جدیت در دستور کار دارد.

 این تسهیلات در نیمه اول سال جاری به صورت وام‌های قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه، مشاغل خانگی متقاضیان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، فرزندآوری، اشتغالزایی متقاضیان تحت پوشش بنیاد برکت، اشتغال زندانیان، ستاد دیه، وام‌های ضروری معرفی‌شدگان از سوی نهاد ریاست جمهوری، ایجاد نیروگاه خورشیدی، نوسازی حمام روستایی و... به متقاضیان پرداخت شده و روند پرداخت آن همچنان  ادامه خواهد یافت‌.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها