سرعت اینترنت کمتر شد! زمان وصل شدن اینترنت مشخص نیست!

علی بهادری‌جهرمی، سخنگوی دولت، در نشست خبری خود درباره اینکه وضعیت اینترنت چه زمانی به ثبات و روال سابق بازخواهد گشت؟ گفته است که «طبیعتا تشخیص‌دهنده مسائل امنیتی، مسئولان دبیرخانه شورای امنیت ملی هستند و با رصد لحظه‌به‌لحظه شرایط در این زمینه تصمیم‌گیری می‌کنند».

سرعت اینترنت کمتر شد! زمان وصل شدن اینترنت مشخص نیست!

به گزارش مستقل آنلاین؛ شرق نوشت: کاربران ایرانی گزارش می‌دهند که سرعت اینترنت آنها در دو روز گذشته کمتر هم شده است و دسترسی به اینترنت بین‌الملل با فیلترشکن‌های متعدد و با سرعت بسیار پایین ممکن است. آنها می‌گویند با این سرعت پایین اینترنت حتی بارگذاری عکس و ویدئو دچار اختلال شدید است و دولت هم می‌گوید که از زمان رفع اختلال اینترنت اطلاعی ندارد!

در همین زمینه علی بهادری‌جهرمی، سخنگوی دولت، در نشست خبری خود درباره اینکه وضعیت اینترنت چه زمانی به ثبات و روال سابق بازخواهد گشت؟ گفته است که «طبیعتا تشخیص‌دهنده مسائل امنیتی، مسئولان دبیرخانه شورای امنیت ملی هستند و با رصد لحظه‌به‌لحظه شرایط در این زمینه تصمیم‌گیری می‌کنند».

به‌جز این عیسی زارع‌نژاد، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، چندی پیش از کاربران و صاحبان کسب‌وکارهای اینترنتی درخواست کرده که به شبکه‌های اجتماعی داخلی کوچ کنند و آن‌گونه که به نظر می‌رسد احتمال دارد فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی خارجی دیگر برداشته نشود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها