با حضور فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر شعبه قشم بیمه البرز افتتاح شد

در آیینی با حضور، مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت بیمه البرز، فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر و سایر مقامات محلی شهرستان قشم ، شعبه بیمه البرز در جزیره قشم افتتاح شد.

با حضور فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر شعبه قشم بیمه البرز افتتاح شد

 

به گزارش روابط عمومی بیمه البرز، محسن پورکیانی در آیین افتتاح شعبه این شرکت در جزیره قشم با اشاره به این که جزیره قشم بزرگ ترین جزیره خلیج فارس و یکی از بزرگ ترین جزایر جهان و دارای پتاسنیل اقتصادی قابل توجه و رو به گسترش است، تاکید کرد: یکی از وظایف خطیر شرکت های بیمه، ایجاد امنیت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برای کشور است و امید است حضور شرکت بیمه البرز در حفظ امنیت و آرامش جزیره قشم موثر باشد.

وی ادامه داد: امیدواریم با افتتاح شعبه بیمه البرز بتوانیم خدمات خوبی به هموطنان نجیب، زحمتکش و مهمان نواز جزیره قشم ارایه دهیم.

وی افزود: همچنین منطقه آزاد تجاری قشم نقش مهمی در پیوند اقتصاد ملی به اقتصاد جهانی، انتقال تکنولوژی پیشرفته به منطقه، جذب سرمایه های خارجی و افزایش صادرات و کسب درآمدهای ارزی ایفا می کند؛ لذا با توجه به پتانسیل بالای جزیره قشم هم به لحاظ وسعت، جمعیت و هم به لحاظ فرصت های اقتصادی و سرمایه گذاری، شرکت بیمه البرز اولین شعبه خود را در این منطقه افتتاح کرد.

مدیرعامل بیمه البرز، ارایه خدمات نوین بیمه ای به هموطنان جزیره قشم، ایجاد امنیت برای سرمایه گذاران و سرمایه گذاری و تزریق بخشی از منابع این شرکت در راستای توسعه منطقه آزاد قشم را از اهداف بیمه البرز در فعالیت در منطقه آزاد تجاری قشم عنوان کرد.

وی تاکید کرد: سرمایه و اندوخته کافی، بدنه کارشناسی متخصص و حرفه ای، سرعت در ارزیابی و پرداخت خسارت و وجود مشتریان وفادار و قدیمی از شاخص های توانگری بیمه البرز است که دستاوردهای بیشماری طی فعالیت خود داشته است. در همین راستا طی سه سال گذشته در تولید حق بیمه 220 درصد رشد داشتیم و سود شرکت بیمه البرز از میانگین سود صنعت بیمه بالاتر است.

این گزارش حاکی است، محمد محمد حسینی، فرماندار شهرستان قشم هم در آیین افتتاح شعبه قشم بیمه البرز با قدردانی از حضور این شرکت در جزیره قشم، اظهار داشت: قطعا قدم بزرگ بیمه البرز برای پشتیبانی از صنایع و واحدهای اقتصادی جزیره قشم با تاسیس شعبه در این جزیره منشاء برکات بزرگی برای مردم و سرمایه گذاران در این منطقه خواهد بود.

وی افزود: حضور گرم و استوار بیمه البرز به حوزه های اقتصادی شهرستان قشم را قدر می نهیم و امیدواریم با حضور بیمه البرز شاهد توسعه اقتصادی در شهرستان قشم باشیم.

مجید علی پناهی، رییس هیات مدیره شرکت بیمه البرز نیز در این آیین، اظهار داشت: بیمه البرز یکی از خوشنام ترین شرکت های بیمه است و ما افتخار می کنیم فرصتی فراهم شد تا بتوانیم به هموطنان در جزیره قشم خدتگزاری کنیم.

وی افزود: قطعا حراست از سرمایه های ملی وظیفه اصلی بیمه گران است و در این راستا شرکت بیمه البرز اولین شعبه خود را در این جزیره تاسیس کرد تا بهترین خدمات بیمه ای را به مردم این منطقه ارایه دهد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها