مدیر امور بانکداری اسلامی:

پرداخت وام قرض‌الحسنه سخاوت در مناطق کمتر برخوردار از سوی بانک سینا

مدیر امور بانکداری بانک سینا گفت: در چارچوب امضای تفاهم‌نامه با بنیاد علوی و با هدف کمک به ایجاد و تثبیت اشتغال پایدار و همچنین تامین مایحتاج ضروری هموطنان در مناطق محروم، این بانک طرح سخاوت را با هدف پرداخت وام قرض‌الحسنه در محل اجرایی کرده است.

پرداخت وام قرض‌الحسنه سخاوت در مناطق کمتر برخوردار از سوی بانک سینا

 

به گزارش روابط‌عمومی بانک سینا، خلیل اله مهرابی افزود: این بانک در راستای اجرای برنامه‌ها و ایفای مسئولیت‌های اجتماعی مبنی بر ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی و حمایت از مناطق محروم و کمتر برخوردار و همچنین ایجاد توسعه پایدار، خدمات مطلوب و قابل قبولی ارائه داده که اجرای طرح سخاوت از آن جمله است.

وی اظهار داشت: در قالب این طرح همکاران بانک سینا با حضور در مناطق و مراکز محروم و کم‌برخوردار کشور که فاقد شعبه و واحد بانکی هستند، نسبت به پرداخت وام قرض‌الحسنه به متقاضیان اقدام می‌کنند.

عمده پرداخت این تسهیلات از ابتدای دی ماه سال 1400 تا اوایل تیرماه سال جاری صورت گرفته که بر این اساس تعداد نه هزار و 896 فقره وام به مبلغ هفت هزار و 175 میلیارد ریال پرداخت شده است.

مهرابی خاطرنشان ساخت: تسهیلات طرح سخاوت در قالب کارگشایی و رفع مشکلات هموطنان به مناطق کمتر برخوردار تخصیص پیدا کرده تا فرصت جدیدی برای خدمت در حوزه اشتغال در این مناطق باشد.

مدیر امور بانکداری اسلامی بانک سینا با تاکید بر دغدغه‌مند بودن این بانک در اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به مناطق محروم گفت: اتفاق خوبی که در سال‌های گذشته دربانک سینا شاهد آن بوده‌ایم، تدوین سیاست‌های حمایتی و بسته‌های اعتباری در جهت توسعه مشاغل، ایجاد اشتغال پایدار و رونق کسب‌ وکارهای خرد بوده است.

وی افزود: بانک سینا همواره در تلاش است با استفاده از فناوری‌های نوین در عرصه بانکداری به منظور اجرای بانکداری اسلامی و نیز با توجه به سنت نیکوی قرض‌الحسنه گامی بزرگ در مسیر تحقق عدالت اجتماعی بردارد و در این راستا همکاری‌های گسترده‌ای با نهاد‌های حمایتی انجام داده که امیدواریم شاهد توسعه اشتغال در روستاها و مناطق محروم کشور باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها